خبرگزاری کار ایران

ستاد امر به معروف و نهی از منکر پیگیر احیای زاینده رود است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۰۷۰

در جلسه مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر با معاون آب و آبفای وزیر نیرو، مشکلات رودخانه زاینده رود بررسی شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حمیدرضا صادق‌زاده معاون امور استان ها و دستگاه های حاکمیتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در این ارتباط گفت: در این نشست که دکتر محمد جوانبخت معاون آب و آبفای وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران همچنین مهندس علیرضا الماسوندی معاون شرکت مدیریت منابع آب ایران و سرپرست حوضه آبریز رودخانه زاینده رود حضور داشتند حجت الاسلام محسن مظاهری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان و اعضای صنف کشاورزان به بیان مسائل و مشکلات مردم استان و شهر اصفهان به خصوص کشاورزان به دلیل خشکی زاینده رود پرداختند.  

وی افزود: مسئولان وزارت نیرو نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده قول مساعد در پیگیری جدی جهت حل این مشکل و احیای زاینده رود دادند.

حجت الاسلام صادق‌زاده، وظیفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر را پیگیری مطالبات مردم از مسئولان عنوان کرد و افزود: با توجه به وضعیت آب اصفهان و دغدغه مقام معظم رهبری در این خصوص، وظیفه خود دانستیم تا برای پیگیری فعالیت های وزارت نیرو، این جلسه را تشکیل دهیم و در جریان روند پیشرفت پروژه های در دست اقدام دولت قرار بگیریم.

معاون امور استان ها و دستگاه های حاکمیتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه زاینده رود یک رود بین المللی و در اکثر کشورهای جهان شناخته شده است، بیان داشت: زاینده‌ رود صرفاً متعلق به مردم اصفهان نیست؛ بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به کشور ما سفر می‌کنند ایران را با شهر اصفهان و اصفهان را با زاینده‌رود می‌شناسند بنابراین همگی باید اهتمام جدی داشته باشند تا رودی را  که سبب حیات این شهر فرهنگی است، حفظ کنند.

وی تاکیدکرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر صدای رسای مردم برای پیگیری مطالبات از مسئولان جهت برطرف شدن مشکلات جامعه است.

در ادامه، حجت الاسلام محسن مظاهری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان به بررسی وضعیت آب این استان و خشکی زاینده رود پرداخت و تصریح کرد: وضعیت زاینده‌ رود موضوعی بسیار مهمی است که اثرات آن فقط استان اصفهان را در برنمی‌گیرد بلکه در گستره ملی مطرح است و همه مسئولان کشور باید از این میراث گرانبها که از گذشته به دست نسل امروز رسیده، حفظ و حراست کنند.

وی به خواسته های به حق کشاورزان در خصوص احیای زاینده رود اشاره کرد و بیان داشت: یکی از مطالبات، پیگیری موضوع آب اصفهان و احیای زاینده رود و حق آبه کشاورزان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز