خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری:

در اغتشاشات اخیر اقتدار توام با مظلومیت و موفقیت به نمایش درآمد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۰۷۲

سردار اشتری گفت: در اغتشاشات اخیر به رغم تمامی دسیسه‌ها و عملیات‌های روانی و رسانه‌ای پایی نلغزید و اقتدار توام با مظلومیت و موفقیت به نمایش درآمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری فرمانده سابق کل انتظامی کشور در آئین تکریم فرمانده کل جدید انتظامی کشور با بیان اینکه امیدوارم ۸ سال خدمت بنده در فرماندهی انتظامی مورد قبول خداوند قرار گیرد گفت: در ۸ سال گذشته همواره کوشیدم تا آنجایی که می‌توانم تدابیر مقام معظم رهبری را به همراه نیروهای انتظامی کشور انجام دهم و خدا را شکر می‌کنم که این موضوع با رضایت ایشان همراه شد.

وی با اشاره به بحران‌های سال ۹۶، ۹۸ و سال ۱۴۰۱ گفت: در طول سال‌های فعالیت خود اقدامات متعددی را انجام داده‌ایم و با بحران‌های متعددی نیز مواجه بوده‌ایم. همچنین در طول این مدت ۴ انتخابات مهم و سراسری داشتیم که با امنیتی مثال زدنی برگزار شد. 

اشتری با اشاره به نهضت تأمین مسکن برای نیروهای انتظامی گفت: دبیرخانه قرارگاه جهادی راه اندازی شد که در حال حاضر ۱۰ هزار واحد در حال ساخت و ۳۰ هزار واحد نیز شروع به ساخت کرده اند.

فرمانده سابق کل انتظامی کشور ادامه داد: توانستیم بسیاری از خدمات انتظامی را هوشمند کنیم همچنین کوشش برای ارتقای سرمایه اجتماعی فراجا با بکارگیری نیروهای نخبگانی در اولویت برنامه‌های ما بود.

وی تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر به رغم تمامی دسیسه‌ها و عملیات‌های روانی و رسانه‌ای پایی نلغزید و اقتدار توام با مظلومیت و موفقیت به نمایش درآمد و به فرموده مقام معظم رهبری مظلوم مقتدر بودیم.

وی ادامه داد: سازمان‌های عقیدتی سیاسی و اطلاعات همواره مانند دو بال موثر برای رشد و تعالی سازمان تلاش کرده اند. برقراری ارتباط موثر و مداوم با دولت، مجلس و قوه قضائیه را همگی شاهد بوده‌ایم.

سردار اشتری با بیان اینکه باید برای تمامی نقض‌ها طلب حلالیت کنم، گفت: آنچه انجام شد بدون همکاری هیات رئیسه فراجا و بدنه این سازمان عظیم و فرماندهان میسر نبود و آنچه توانستم انجام بدهم و بدون همکاری آنان ممکن نبود و همه آنها در این موفقیت ها سهیم و بلکه سهم اصلی را داشتند.

وی ادامه داد: بابت تمامی قصورهای احتمالی از مردم و مقام معظم رهبری و همکارانم پوزش می‌طلبم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز