خبرگزاری کار ایران

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان خاتم و پروژه‌های بهداشتی - درمانی استان یزد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۴۲۰

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دومین مقصد از دومین دور سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت، وارد شهرستان خاتم استان یزد شد و به طور سرزده از یک داروخانه این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بازدید از بیمارستان آیت الله خاتمی شهرستان خاتم به همراه رییس جمهور، پروژه در حال ساخت بیمارستان اشکذر و پروژه بیمارستان روانپزشکی شهرستان تفت و حضور در جلسه شورای اداری استان از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت به یزد است.

حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت نیز در این سفر با حضور در  شهرستان بهاباد از مراکز و پروژه های بهداشتی و درمانی این شهرستان بازدید می کند.

یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت نیز روز گذشته علاوه بر حضور در میز ارتباطات مردمی دانشگاه علوم پزشکی یزد، از مرکز رشد فناوری سلامت این دانشگاه و پروژه بیمارستان در حال ساخت اشکذر نیز بازدید کرد. 

همچنین علیرضا رحیم نیا، مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت در اولین روز برپایی میز ارتباطات مردمی، نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در این میز بود. 

در این سفر پدرام پاک آیین، دستیار رسانه‌ای، سخنگو و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت و دکتر مجید احمدی، مشاور وزیر در امور شاهد و ایثارگران، عین اللهی را همراهی می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز