خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قم:

افزایش کمک‌های مردمی نشانه اعتماد مردم به کمیته امداد و نظام است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۴۱۵

تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم با بیان اینکه نگاه خدایی مردم در امور مختلف از جمله کمک به نیازمندان یک فرصت است، گفت: افزایش کمک‌های مردم به کمیته امداد نشان از اعتماد مردم به نظام است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار رئیس و اعضای هیأت امنای کمیته امداد که در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) انجام شد، از ۲۲ بهمن امسال به‌عنوان یکی از مقاطع مهم نظام یاد کرد و گفت: مردم در این مناسبت پایبندی خود به نظام اسلامی را به همگان نشان دادند.

امام جمعه قم با اشاره به اعتماد مردم به کمیته امداد, گفت: رشد کمک‌های مردمی به کمیته امداد هم فرصت و هم تذکر است، فرصت از این باب که مردم به نیازمندان دلگرمی می‌دهند و اعتماد خود را به نظام به واسطه کمیته امداد نشان می‌دهند.

سعیدی با بیان اینکه نگاه خدایی مردم در امور مختلف از جمله کمک به نیازمندان یک فرصت است، اظهار کرد: مردم از کمیته امداد مطالبه دارند و باید به انتظارات آنان توجه شود.

تولیت آستان مقدس قم گفت: افرادی که خودکفا می‌شوند، نیازمند نظارت هستند و باید مراقب باشیم دوباره به ورطه فقر نیفتند؛ این نظارت از نظر خدایی ارزش بیشتری از کمک مالی دارد.

سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت‌های تولیت آستان مقدس از کمیته امداد، گفت: از مجموع ۵۰۰ هزار شغل هدف‌گذاری شده برای سال جاری،  تا امروز ۳۵۰ هزار اشتغال در کمیته امداد محقق شده است.

وی با تشریح برنامه‌های مسکن مددجویان، تصریح کرد: ۲۰ هزار واحد مسکونی در حال آماده شدن است که به زودی به مددجویان واگذار می‌شود و مجموع واحدهای تحویلی به مددجویان در سال جاری به ۳۰ هزار واحد مسکونی می‌رسد.

بختیاری از اعتماد مردم به کمیته امداد قدردانی کرد و گفت: هر ساله کمک‌های مردمی درحال افزایش است و امسال نیز در ۱۰ ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل، کمک‌های مردمی افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد استان قم در عرصه کمک به نیازمندان به خوبی درخشیده است، اضافه کرد: تا به امروز ۶۰ درصد تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد استان قم جذب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز