خبرگزاری کار ایران

جزئیات آتش‌سوزی در یک ساختمان اداری تجاری در خیابان بهار

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۰۴۶

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی درباره آتش‌سوزی در یک ساختمان اداری تجاری در خیابان بهار توضیحاتی ارائه کرد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 10:22 آتش‌سوزی در یک ساختمان اداری و تجاری در خیابان بهار نرسیده به طالقانی به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله 3 ایستگاه با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: آتش‌نشانان در مدت زمان کمتر از 4 دقیقه به محل حادثه رسیدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران تصریح کرد: محل حادثه یک ساختمان 7 طبقه اداری تجاری بود که دارای چند طبقه منفی هم بود. آتش‌سوزی در طبقات پایین و منفی این ساختمان ایجاد شده بود.

ملکی خاطرنشان کرد: حرارت بسیار زیاد و دود طبقات را فراگرفته بود و آتش‌نشانان به سختی تلاش کردند تا وارد این بخش از ساختمان شوند. از سوی دیگر 10 نفر از افرادی که درساختمان حضور داشتند از طریق نردبان از طبقات بالایی ساختمان خارج شدند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در این حادثه تلفات و مورد مصدومیت تاکنون گزارش نشده است.

ملکی تاکید کرد: عملیات اطفاء حریق همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز