خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید استان خوزستان:

طرح تعویض و مرمت سنگ مزارهای شهدای اهواز به زودی انجام می شود

کد خبر : ۱۳۳۴۸۰

حجت الاسلام شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، به منظور دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و آیات عظام، شرکت در مراسم بزرگداشت شهدای دانشجوی کربلای هویزه، ‌ بازدید از چند پروژه بنیاد و دیدار با مسئولان بنیاد به استان خوزستان سفر کرد.

ایلنا: در طی سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان خوزستان، مدیرکل بنیاد شهید استان خوزستان اعلام کرد: طرحی برای تعویض و مرمت سنگ مزارهای مطهر شهدا طراحی شده و رضایت خانواده‌های معظم آنان هم جلب شده است و به زودی با همکاری شهرداری اهواز اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ صبح امروز(دوازدهم دی ماه) حجت الاسلام شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و آیات عظام، شرکت در مراسم بزرگداشت شهدای دانشجوی کربلای هویزه، ‌ بازدید از چند پروژه بنیاد و دیدار با مسئولان بنیاد به استان خوزستان سفر کرد.

وی در بدو ورود به فرودگاه اهواز مورد استقیال جاسم صفات مدیرکل بنیاد استان خوزستان، ‌مقتدایی استاندار خوزستان و معاونان اداره کل بنیاد شهید این استان قرار گرفت. شهیدی سپس به منظور ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی در گلزار شهدای اهواز حاضر شد.

در ادامه مدیرکل بنیاد شهید استان خوزستان در گلزار شهدای اهواز به ارائه گزارشی از میزان پیشرفت ساماندهی گلزارهای شهدا در این استان پرداخت و گفت: سقف پیش ساخته‌ای در قطعه یک گلزار شهدا با مساحت ۱۴۰۰۰ مترمربع احداثو طرحی برای تعویض و مرمت سنگ مزارهای مطهر شهدا نیز طراحی شده است. همچنین رضایت خانواده‌های معظم آنان هم جلب شده است و به زودی با همکاری شهرداری اهواز اجرا خواهد شد.

پس از آن شهیدی به منزل آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز و آیت الله شفیعی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری رفت و با آنان دیدار کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر دو روزه خود به استان خوزستان از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی استان خوزستان واقع در کیانشهر اهواز نیز بازدید کرد.

جاسم صفات، مدیرکل بنیادشهید استان خوزستان، در مورد پیشرفت این مجتمع که از زیرمجموعه‌های پروژه مهر ماندگار است گفت: این مجتمع با مساحت ۴۰۰۰۰ مترمربع تا کنون حدود ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و فاز نخست این مجتمع شامل سالن چندمنظوره، ‌سالن ورزشی، استخر و آب درمانی با ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی به زودی آماده بهره برداری است و پیش بینی می‌شود که تمام پروژه در صورت تامین اعتبار تا پایان سال ۹۳ تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

حجت الاسلام شهیدی همچنین از ساختمانی با مساحت ۳۹۶۰ مترمربع که از سوی استانداری خوزستان به منظور احداثساختمان و درمانگاه ضایعات نخاعی به بنیاد استان خوزستان واگذار شده است، بازدید و دستور بررسی، ‌پیگیری و تسریع در راه اندازی ساختمان را صادر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز