خبرگزاری کار ایران

برگزاری هفتمین اجلاس مرزی جمهوری اسلامی ایران و امارات/ تأکید بر مبارزه مرزبانان دو کشور با جرایم دریایی در مرزهای مشترک

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۲۴۴

در هفتمین اجلاس مرزی میان فرماندهان مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و رئیس ستاد گارد ملی امارات متحده عربی بر مبارزه مرزبانان دو کشور با جرائم دریایی در مرزهای مشترک تأکید شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، به منظور تحکیم انتظامات مرزی، رعایت حسن همجواری و حفظ منافع مشترک مرزی، هفتمین اجلاس مرزی با حضور سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سرتیپ ستاد احمد محمد المرر، رئیس ستاد گارد ملی امارات متحده عربی در شهر ابوظبی برگزار شد.

در این اجلاس فرماندهان مرزبانی دو کشور جمهوری اسلامی ایران و امارات با اشاره به وضعیت کنونی مرزهای مشترک و اهتمام بر ضرورت گسترش تعاملات و همکاری های متقابل در تهران و ابوظبی، ضمن مثبت ارزیابی کردن نشست های گذشته، بر تداوم نشست های مرزی در راستای ارتقاء تعاملات و اجرایی شدن آن ها تأکید کردند.

همچنین تبادل اطلاعات پیرامون جلوگیری و مبارزه با انواع جرائم دریایی از قبیل سرقت دریایی، قاچاق سلاح و مهمات، مواد مخدر، قاچاق اقلام ممنوعه، سوخت و همچنین آلودگی محیط زیست دریایی از دیگر توافقات صورت گرفته بین طرفین در اجلاس بود.

گفتنی است؛ در پایان این اجلاس پروتکل مرزی میان فرماندهان مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی امضاء و به تبادل رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز