خبرگزاری کار ایران

برگزاری اختتامیه جشنواره «جوان سرباز» به میزبانی فراجا/ تحویل درفش برگزاری جشنواره آتی به سربازان سپاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۳۱۹

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در اختتامیه پانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) و جوان سرباز نیروهای مسلح به میزبانی فراجا گفت: در بین مولفه های قدرت آفرین، بالاترین و اثربخش ترین قدرت، جوانان هستند و شما سربازان جوان و برومند بدانید که باعث افتخار مردم و سرمایه قدرتمند و آینده ساز کشور هستید.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، پیش از ظهر امروز اختتامیه پانزدهمین جشنواره  حضرت علی اکبر (ع)  و «جوان سرباز» نیروهای مسلح به میزبانی فراجا، در ستاد  فرماندهی کل انتظامی کشور برگزار شد.

 سردار محمد شرفی در این مراسم اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و ارواح مطهر شهدای والا مقام انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت، درود و رحمت می فرستیم و برای فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری "مدظله العالی" درود و رحمت می فرستیم.

 وی با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان؛ میلاد با سعادت منجی بشریت حضرت مهدی موعود(عج)  افزود: حضور یکایک سربازان عزیز وظیفه را در اختتامیه پانزدهمین جشنواره  حضرت علی اکبر(ع)  و جوان سرباز نیروهای مسلح، خیر مقدم عرض می کنم و برای همه سربازان عزیز که چون فرزندانم هستند، آرزوی موفقیت دارم.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا  ادامه داد: اگر کشور یا ملتی  بستری را فراهم و امکانی را به دست آورد که بتواند با توسل و تمسک به آن بستر سازی، از هرگونه تعرض به  حریم کشورش جلوگیری و از تمامیت ارضی و ارزش های خود دفاع و صیانت کند،  این ملت پیروز و موفق است.

این مقام ارشد انتظامی با مطرح کردن این سوال که "مولفه قدرت در کشورها چیست؟" عنوان کرد: صاحب نظران، مولفه های متنوع و متفاوتی را به عنوان مولفه قدرت و اقتدار هر کشوری نام برده اند، اما بر اساس اندیشه ناب حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری "مدظله العالی" مهم ترین مولفه  قدرت و اقتدار هر کشور و نظامی "مردم"  هستند.

شرفی با اشاره به پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب اسلامی مطرح کرد: حضور و مشارکت مردم در صحنه هایی چون راهپیمایی هر ساله  22 بهمن ماه و یا حمایتشان در عرصه های مختلف از انقلاب بیانگر قدرت و اقتدار این کشور است و در واقع، پشتیبانی مردم از نظام و کشور "اقتدار آفرین" است.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا تصریح کرد: در بین مولفه های قدرت آفرین، بالاترین و اثربخش ترین قدرت، جوانان هستند، شما سربازان جوان و برومند بدانید که باعث افتخار مردم و سرمایه قدرتمند و آینده ساز کشور هستید. 

 وی در بخش دیگری از سخنانش به تشریح روند برگزاری پانزدهمین جشنواره  حضرت علی اکبر (ع)  و جوان سرباز نیروهای مسلح پرداخت و اظهار داشت: در مرحله اولیه بیش از 77 هزار  نفر سرباز از سازمان های نیروهای مسلح اعم از ارتش جمهوری سلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهی انتظامی کل کشور، وزارت دفاع  و پشتیبانی نیروهای مسلح  در این جشنواره ثبت نام و در آیتم های مختلف مهارتی، فنی و حرفه ای، هنری و فرهنگی، عقیدتی، اخلاقی اعم از ایثار، فداکاری، مسئولیت پذیری و   ... به رقابت پرداختند.

شرفی افزود: این جشنواره در 4 سطح  شهرستانی، استانی، سازمانی وکشوری  تقسیم بندی، رقابت ها آغاز، منصفانه و عادلانه داروی شد و امروز و در مرحله پایانی، شاهد برگزاری  اختتامیه پانزدهمین جشنواره  حضرت علی اکبر(ع) و جوان سرباز نیروهای مسلح به میزبانی فراجا در ستاد  فرماندهی کل انتظامی کشور هستیم که از نفرات منتخب "کارکنان وظیفه، کادر ساعی، رده موفق و کمیته برتر " تقدیر می شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا خاطرنشان کرد:  اصلی ترین هدف از برگزاری چنین مراسمی، تکریم و تجلیل شما فرزندان عزیزمان به عنوان سربازان دلاور و نماد قدرت و اقتدار کشور است.

وی خطاب به سربازان وظیفه بیان کرد: شما جوانان برومند، آینده سازان کشور و افتخار همه ما هستید و امید که همه ما جز سربازان واقعی ظهور حضرت مهدی موعود (عج) باشیم.

گفتنی است؛ در این مراسم از خانواده معظم شهدا و جانبازان تقدیر و درفش برگزاری جشنواره آتی حضرت علی اکبر(ع)  و جوان سرباز نیروهای مسلح توسط سربازان فراجا به سربازان سپاه واگذار شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز