خبرگزاری کار ایران

فوت ۱۲ نفر در تهران در ارتباط با حوادث آخرین چهارشنبه سال/ مزاحمت تلفنی ۴۵۰ نفر برای اورژانس تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۶۴۳

رییس اورژانس تهران با بیان اینکه از ابتدای اسفند تا این لحظه ۱۲ نفر در ارتباط با حوادث مربوط به شب آخرین چهارشنبه سال جان خود را در استان تهران از دست داده‌اند، گفت: متاسفانه ۴۵۰ مزاحمت تلفنی طی امروز با اورژانس تهران برقرار شده که باعث ایجاد اختلال در کار اورژانس شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید یحیی صالح طبری رییس اورژانس تهران درباره آخرین آمار مصدومان مرتبط با حوادث شب آخرین چهارشنبه سال گفت: تا این لحظه تعداد آمار مصدومان و جانباختگان مرتبط با شب آخرین چهارشنبه سال در استان تهران 373 نفر است که از این تعداد متاسفانه 12 نفر جان خود را از دست داده اند.

وی ادامه داد: 361 نفر از این افراد نیز از نواحی مختلف ازجمله قطع عضو، سوختگی و مشکلات ناشی از چشم دچار مصدومیت های جدی شده اند.

رییس اورژانس تهران تصریح کرد: متاسفانه در کنار حوادث غمباری که در این شب داشتیم افرادی هم بودند که اقدام به مزاحمت تلفنی برای اورژانس می کردند و نزدیک به 450 نفر با تلفن های خود امان اورژانس تهران را بریدند و با مزاحمتی که ایجاد کردند در روند کاری ما مقداری اختلال ایجاد کرده اند که من از خانواده ها خواهش می کنم که مراقب فرزندان خود در این زمینه نیز باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز