خبرگزاری کار ایران

مهلت ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس استعدادهای درخشان تا ۲۵ فروردین

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۰۰۲

مهلت ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس استعدادهای درخشان تا ۲۵ فروردین است.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۱۵ تا روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۵ از طریق سامانۀ ثبت‌نام به نشانی my. medu. ir انجام می‌شود. 

بنابر این گزارش آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان پایه هفتم، رأس ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه مورخ ۰۴/۰۱.۱۴۰۲ و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم، رأس ساعت ۹ صبح روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۲ برگزار می‌شود. 

کارت ورود به جلسه (شامل: نام، نام‌خانوادگی و سایر مشخصات فردی، عکس داوطلب، مدارس استعدادهای درخشان انتخاب‌شده به ترتیب اولویت و نشانی دقیق حوزه)، هفت روز قبل از تاریخ برگزاری تا روز برگزاری آزمون، از طریق سامانۀ ثبت‌نام به نشانی my. medu. ir در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. 

هرگونه تغییر احتمالی در زمان و ساعت برگزاری آزمون از طریق مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش وپرورش و سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان به نشانیsampad. gov. ir و sampad. medu. gov. ir اعلام خواهد شد. لازم است داوطلبان به اطلاعیه‌های صادره توجه نمایند. 

برای دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام از لینک زیر استفاده کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز