خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف فرارمالیاتی 82 میلیارد تومانی یک شرکت تجاری در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۹۷۳

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ازشناسایی فردی برای عدم پرداخت مالیات بابت فعالیت‌های تجاری به اداره مالیات به میزان 823 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شناسایی فردی که در زمینه‌های تجاری فعالیت دارد و از پرداخت مالیات به اداره مالیات خودداری می‌کرد، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس پس از تحقیقات لازم و کسب اطمینان از صحت موضوع طی هماهنگی با مراجع قضایی به همراه کارشناسان اداره کل امور مالیاتی از فعالیت تجاری این فرد بازدید کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به انجام اقدامات میدانی و بررسی سیستم و جمع‌آوری اسناد مالی تصریح کرد: پرداخت مالیات متعلقه بابت فعالیت های تجاری از سال 1391 تا 1394 بوده و متهم پس از دستگیری، اعلام کرد که نسبت به پرداخت مالیات اقدام می‌نماید، در ادامه نامبرده به اداره مالیات جهت پرداخت بدهی معوقه معرفی شد.

جلیلیان از دستگیری متهم و اقرار صریح وی خبر داد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و اقدامات لازم در خصوص وصول مالیات در هیئت حل اختلاف مالیاتی بدوی در حال رسیدگی می باشد.

فرمانده انتظامی استان در پایان میزان بدهی مالیاتی این شرکت تجاری را بیش از 823 میلیارد ریال اعلام کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز