خبرگزاری کار ایران

تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه پلیس در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۵۶۰

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه به تشریح ماجرای تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه ماموران پاسگاه سرفیروزآباد با یک دستگاه خودرو پژوپارس متواری در این بخش پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا دلیری در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از وقوع آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی ماکسیما در سه‌راهی زنگی بخش سرفیروزآباد و مفقودیت راننده آن، رسیدگی به موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ماموران پاسگاه سرفیروزآباد حوالی ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز (دوشنبه - ۲۱ فروردین) با خودرو سازمانی مشغول گشت‌زنی در محل وقوع حادثه بودند که به یک دستگاه خودروی پژو پارس با چراغ خاموش مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: زمانی که گشت پلیس برای بررسی موضوع به سمت پژوپارس حرکت کرد، راننده خودرو و سرنشین آن اقدام به فرار کرده است و به فرمان‌های ایست و اخطارهای ماموران با استفاده از آژیر و بلندگو نیز توجهی نکردند.

وی با بیان این که ماموران با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح ابتدا اقدام به شلیک سه تیرهوایی برای توقف خودرو متواری کردند، افزود: پس از آن نیز یکی از سرنشینان خودرو پژوپارس به سمت ماموران اقدام به شلیک کرد.

دلیری ادامه داد: در ادامه این تعقیب و گریز ماموران برای متوقف کردن خودرو متواری، به سمت لاستیک پژوپارس شلیک کردند که ضمن پنچر شدن لاستیک عقب این خودرو، یکی از گلوله ها نیز به راننده اصابت و باعث فوت وی شده و سرنشین نیز با استفاده از فرصت پیش آمده و تاریکی هوا اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: پس از توقف خودرو، ماموران در بازرسی‌های انجام گرفته از آن یک قبضه کلت، سه عدد فشنگ، سه عدد پوکه و چهار لیتر بنزین کشف کردند.

وی تصریح کرد: در استعلامات صورت گرفته مشخص شد فرد متوفی دارای سوابق کیفری بوده، بنابراین ضمن تشکیل پرونده موضوع به صورت تخصصی توسط پلیس در دست بررسی و تحقیق است و نتایج تکمیلی تحقیقات متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز