خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر تهران:

دلیل عدم توقف مترو در ایستگاه مصلی در روز عید فطر ازدحام جمعیت بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۴۵۴

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور گسترده شهروندان در نماز عید سعید فطر، گفت: وضعیت به گونه ای بود که شاید ده ها هزار نفر به محل اقامه نماز رسیدند و دلیل عدم توقف این بود که ازدحام جمعیت به گونه ای بود که امکان تخلیه حجم مسافران در ایستگاه مصلی وجود نداشت.

به گزارش ایلنا، پرویز سروری در یکصد و چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از سازمان رفاه و مشارکت های اجتماعی و مدیرعامل این سازمان، اظهار کرد: مدیرعامل این سازمان با وجود وضعیت جسمی ناشی از حضور در جبهه های جنگ، تلاش خود را به کار گرفت و پنج هزار بسته و ۴۵ هزار بن در ایام ماه مبارک رمضان از طریق مساجد توزیع شد که این عملکرد مثبت قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه این اقدامات باید توسعه پیدا کند، یادآور شد: تقریباً اکثریت مساجد از این طرح بهره مند بودند و در ماه مبارک رمضان پرچم جبهه انقلاب بالا بود؛ اینکه شهرداری و شورا تلاش کردند که همبستگی گستردگی در شهر صورت بگیرد اتفاق مثبتی است.

سروری با اشاره به حضور گسترده شهروندان در نماز عید سعید فطر، گفت: وضعیت به گونه ای بود که شاید ده ها هزار نفر به محل اقامه نماز رسیدند و دلیل عدم توقف این بود که ازدحام جمعیت به گونه ای بود که امکان تخلیه حجم مسافران در ایستگاه مصلی وجود نداشت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در سال ۷۵ در زمان ریاست جمهوری وقت طرحی برای توسعه دانشگاه تهران داده می شود که در سال ۷۶ به تصویب می رسد، خاطرنشان کرد: علیرغم وجود مصوبات در سال های مختلف، مردم در شرایط سختی قرار گرفتند و نه تملک درستی صورت می گیرد و نه به مردم اجازه داده می شود که ساخت و ساز انجام دهند.

وی افزود: مردم ۵۰ سال در فشار و سختی بودند و این موضوع برای جماران نیز وجود دارد و به گونه ای ما مردم جماران را در واقع تنبیه می کنیم؛ طبیعتاً اگر ۱۰ متر و ۲۰ متر ارتفاع به جماران بدهیم مشکل درست نمی شود و به بدترین شکل اقدام می کنیم.

سروری همچنین تصریح کرد: ما از مردم خجالت می کشیم و از شهرداری تهران درخواست می کنیم که در این زمینه وارد شوند؛ چراکه مردم سالهاست در این زمینه به ما مراجعه می کنند و نمی دانیم این روند تا چه زمانی ادامه خواهد یافت.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه مشکل توسعه دانشگاه تهران تقریباً حل شده است، گفت: دانشگاه تهران بودجه ای برای خرید ندارد و شهرداری طرح تفصیلی جدیدی طراحی کرده و باید بر اساس این طرح جدید، اقدامات انجام شود.

وی افزود: دانشگاه تهران وامی را از یکی از بانکها گرفته بود تا املاک اطراف را خریداری کند و در شورای دوره دوم به آنها گفتیم که این کار شما نیست و نمی توانید خریداری کنید اما امیدواریم مشکلات به زودی حل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در حفظ میراث فرهنگی تنها چیزی که یاد گرفته ایم این است که باید ارتفاع رعایت شود، تصریح کرد: وزیر میراث فرهنگی در این زمینه بسیار مثبت برخورد کرد؛ به گونه ای که در اطراف برج طغرل به درستی عمل شد و امیدواریم در جماران و سعدآباد نیز ورود شود و تجدید نظر صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز