خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد:

موضع رئیس شورا درباره ایجاد خط تراموا در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۸۰۲

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به صحبت‌های مطرح‌شده درباره احتمال ایجاد یک خط تراموا در تهران گفت: برای اجرای تراموا باید مطالعات عمیقی انجام شود، اما اگر ضرورت اجرای این طرح تایید شد، شورا و شهرداری پای آن خواهند ایستاد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در حاشیه یکصد و چهل و چهارمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان این که برنامه‌های اجرایی ما با منابع مالی در ارتباط است، گفت: البته باید ببینم این موارد چگونه برنامه‌ریزی و هزینه شود که منجر به تورم در جامعه نشود.

وی افزود: اگر طرح‌ها به موقع اجرایی شود در جلوگیری از تورم اثرگذار خواهد بود و بر همین اساس شهرداری می‌تواند برنامه‌های خوبی را در این زمینه ارائه دهد و اجرایی کند.

چمران همچنین درباره بررسی تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: سعی ما این است که این موارد به موقع در صحن مطرح شود تا در برنامه‌های شهرداری اثرگذار باشد.

رئیس شورای شهر تهران درباره برنامه‌های مدیریت شهری برای گسترش حمل‌ونقل عمومی پایتخت در سال جاری گفت: توجه به توسعه حمل‌ونقل عمومی از شورا و بودجه شهرداری آغاز شد، ۱۰ هزار میلیارد تومان نیز اضافه بر بودجه شهرداری برای حمل‌ونقل عمومی اختصاص یافت و علاوه بر امکانات وزارت کشور و اقدامی که بنابر وظیفه خود انجام می‌دهد، این مبالغ را اختصاص دادیم که شهرداری در اتوبوس و مترو بتواند اقدام لازم را انجام دهد و امیدواریم ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس که وعده داده شده اضافه شود.

وی افزود: امیدواریم شهرداری بتواند بیش از این اتوبوس تامین کند و از طرفی مترو را که از سال ۹۵ باقی مانده به نتیجه برسد که البته قرار بر این شده است که با پیگیری‌های لازم، میزان واردات به ۷۰۰ واگن مترو برسد.

چمران در پایان با اشاره به صحبت‌های مطرح‌شده درباره احتمال ایجاد یک خط تراموا در تهران گفت: برای اجرای تراموا باید مطالعات عمیقی انجام شود، اما اگر ضرورت اجرای این طرح تایید شد، شورا و شهرداری پای آن خواهند ایستاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز