خبرگزاری کار ایران

در دیدار مشترک مطرح شد:

تاکید وزیر دادگستری بر توسعه همکاری‌ها با جهاددانشگاهی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۷۲۱

وزیر دادگستری گفت: ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای همکاری وزارت دادگستری و جهاد دانشگاهی بخصوص در حوزه مالکیت فکری و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی وجود دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری صبح امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، میزبان رئیس جهاد دانشگاهی و هیأت همراه بود.

وزیر دادگستری در این دیدار و در سخنانی، جهاد دانشگاهی را مجموعه‌ای انقلابی و مؤثر در تولید علم و پیشرفت کشور برشمرد و گفت: ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای همکاری وزارت دادگستری و جهاد دانشگاهی بخصوص در حوزه مالکیت فکری و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی وجود دارد.

امین حسین رحیمی با اشاره به حوزه وظایف و اختیارات وزارت دادگستری، ظرفیت‌های بالقوه موجود از جمله شورای سیاستگذاری مالکیت فکری، مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد و مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک را بسترهای مناسبی برای توسعه همکاری‌های دوجانبه بخصوص در حوزه آموزش و پژوهش بر شمرد.

مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی نیز در این دیدار ضمن سخنانی گفت: سابقه درخشان مجموعه جهاد دانشگاهی در حوزه تولید علم، فناوری و فعالیت‌های علمی از ذخایر بسیار ارزشمند کشور به شمار می‌رود.

مسلمی نائینی، جهاد دانشگاهی را ویترین فناوری و نوآوری کشور برشمرد و از آمادگی این مجموعه برای ارائه همه ظرفیت‌ها و استعداد خود در جهت تحقق اهداف دولت خبر داد.

در این نشست مقرر شد، تمهیدات لازم برای توسعه همکاری‌های دوجانبه بخصوص در حوزه مالکیت فکری، اجرای طرح‌های علمی و پژوهشی و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی مهیا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز