خبرگزاری کار ایران

آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در نازی‌آباد/نجات جان ۱۲ نفر از ساکنان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۹۲۷

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از نجات ۱۲ نفر از ساکنان یک ساختمان مسکونی درپی وقوع حریق در این ساختمان خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۲۱:۴۴  وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی واقع در محله نازی آباد خیابان احدی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق در قسمت زیرزمین یک ساختمان مسکونی سه طبقه به مساحت حدود ۵۰ مترمربع رخ داده است. در قسمت زیرزمین این ساختمان اقلامی مانند کمد، صندلی و ... نگهداری می‌شد و همین موارد سبب ایجاد حریق و برخاستن دود زیادی از آن شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: شعله‌های آتش در حال سرایت به طبقات بالایی بود و دود زیادی ساختمان را فراگرفته بود، اظهارکرد: تعدادی از ساکنان این ساختمان نیز برای نجات خود به قسمت پشت‌بام رفته بودند.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان به سرعت عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کردند، خاطرنشان کرد: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، عملیات خود برای نجات ساکنان را نیز آغاز کردند و خوشبختانه موفق شدند که دقایقی بعد شعله‌های آتش را به طورکامل در این ساختمان اطفا کرده و از سرایت آن به طبقات بالایی جلوگیری کنند. در ادامه نیز عملیات تخلیه دود از طبقات بالایی انجام شد.

وی ادامه داد: همزمان آتش‌نشانان با استفاده از نردبام ۱۲ نفر از ساکنان این ساختمان را خارج کرده و سطح زمین منتقل کردند. سه نفر از این افراد دچار دودگرفتگی شده بودند که برای دریافت خدمات درمانی به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل داده شدند.

به گفته وی پس از ایمن‌سازی محل در حوالی ساعت ۲۳ آتش نشانان به ماموریت خود پایان دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز