خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

توانایی‌ها به خوبی برای جوانان تبیین شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۹۴۹

وزیر کشور گفت:جوانان اگر حقیقت انقلاب اسلامی را دریابند قطعا همه تلاش‌های دشمن بر باد خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد وحیدی در بخش دوم نشست استانداران با وزرای علوم و آموزش و پرورش گفت: الگوی پیشرفت ما الگوی انسان‌محور است و البته در کنار این الگو سایر الگوها در دنیا وجود دارد، اما در الگوی ما جوانان با توجه به این‌که آینده‌سازان هستند جایگاه ویژه‌ای دارند.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از منابع ما دانش آموزان و دانشجویان هستند، ادامه داد: برای تحقق الگوی پیشرفت بدون توجه به این دو حوزه قطعا کارها شدنی نیست.

وزیر کشور ادامه داد: دشمن هم همین طور فکر می‌کند که آینده ما را بسوزاند که البته فکر باطلی است.اما دشمن با همه ظرفیت به میدان آمده و رفتارهای شنیع خود را با فناوری روز درآمیخته و می‌خواهد جوانان را از محتوای عمیق خود دور کند. اگر تدبر در مراکز علمی ما جاری باشد می‌تواند باطل‌السحر همه اقدامات دشمن باشد.

وحیدی با بیان اینکه دشمن یک جریان فاسد فرهنگی را در تهاجم خود دنبال می‌کند، گفت: دشمن تلاش می‌کند جوانان ما را به تله بیندازد البته درصد زیادی شکست خورده اما نفوذهای اندکی ایجاد شده که باید راه آن را ببندیم. دانشگاه، مدرسه و جوانان برای انقلاب هستند و دشمن می‌خواهد جوانان را نسبت به پیشرفت‌ها، ظرفیت‌ها و آینده کشور ناامید کند و ما را نسبت به جوانان بدبین کند؛ اما به حمدالله شکست خورده و می‌خورد ولی باید در این مسیر گفت‌وگوی میان مسئولین و جوانان شکل بگیرد. باید ارتباط دانشگاه‌ها، جوانان و اساتید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وحیدی تاکید کرد: باید ظرفیت‌ها و توانایی‌ها به خوبی تبیین شوند البته برخی مشکلات همچون تورم وجود دارد که باید با راهکارهای مناسب نسبت به حل و فصل آنها اقدام کنیم. جوانان اگر حقیقت انقلاب اسلامی را دریابند قطعا همه تلاش‌های دشمن بر باد خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز