خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس هیات امنای کمیته امداد؛

جشن آغاز زندگی مشترک ۵۰ زوج جوان تحت حمایت در طبس برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۷۶۳

جشن آغاز زندگی مشترک ۵۰ زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور رئیس هیات امنای کمیته امداد در طبس برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)، جشن آغاز زندگی مشترک ۵۰ زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد با حضور آیت‌الله محسن کازرونی، رئیس هیات امنا و نماینده ولی فقیه در کمیته امداد در طبس برگزار شد.

این ویژه‌برنامه به مناسبت میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و با حضور ۵۰ زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد طبس در محل تالار همایش‌های میقات‌الرضای آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) برگزار شد.

رئیس هیات امنای کمیته امداد در این مراسم ضمن تبیین شیوه‌های زندگی و تحکیم بنیان خانواده و ضرورت رعایت حیا و حجاب در آموزه‌های اسلامی گفت: تاثیر این موارد بر زندگی مشترک باید در نظر گرفته شود‌.

وی به حدیثی از امام صادق (ع) اشاره کرد که خطاب به مردان فرمودند که اگر می‌خواهید زندگی‌تان قوام و دوام داشته باشد، سه اصل برخوردهای خوب، توسعه رزق عاقلانه و پرهیز از بخل و داشتن غیرت را مد نظر قرار دهید.

تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی خانواده متعالی و اعضای فعال مجتمع فرهنگی تربیتی امام مهدی (عج) همراه با اهدای هدایایی به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان طبس از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

گفتنی است، در این مراسم زوج‌های جوان با تبرک جستن از پرچم آستان قدس رضوی، زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز