خبرگزاری کار ایران

حضور اندیشمندان بیش از ۱۰ کشور جهان در دوازدهمین کنگره بین المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران

کد خبر : ۱۳۶۶۲۳

در سمپوزیوم ایمپلنت مباحثپیشرفته‌ای در زمینه بازسازی استخوان فک جهت کارگذاری مناسب ایمپلنت و همچنین مباحثی در زمینه پیشگیری و درمان عوارض درمان ایمپلنت مطرح می‌شود.

ایلنا: رئیس کنگره جراحان دهان، دهان فک و صورت ایران از حضور ۲۲ تن از اساتید برجسته بیش از ۱۰ کشور جهان در جریان برگزاری دوازدهمین کنگره بین المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا، " علی حسنی " رئیس دوازدهمین کنگره بین المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران که از ۷ تا ۹ اسفند ماه ۱۳۹۲ در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود در توضیح جزئیات برگزاری این کنگره گفت: هدف از برگزاری این کنگره بین المللی، ارائه آخرین دستاورد‌ها و پیشرفت‌های علمی در ارتباط با جراحیهای دهان، فک و صورت بوده و محورهای مورد بحثدر این کنگره علمی شامل مواردی چون: آسیب‌های ناحیه فک و صورت، جراحیهای ارتوگناتیک و زیبایی صورت، درمان بیماران مبتلا به شکاف کام و لب، ناراحتی‌های مفصل گیجگاه فکی، جراحی تومور‌ها و سرطان‌های ناحیه فک و صورت، درمان‌های پیشرفته ایمپلنت، بازسازی استخوان‌های فک و صورت و عفونت‌ها است.

حسنی خاطر نشان کرد که در این کنگره برای اولین بار مباحثپیشرفته‌ای در زمینه مهندسی بافت و کاربرد سلولهای بنیادی در بازسازی ناحیه فک و صورت ارائه خواهند شد.

وی به برگزاری چهارمین سمپوزیوم ایمپلنت خلیج فارس و دومین جشنواره تحقیقاتی جوان بصورت همزمان با دوازدهمین کنگره بین المللی جراحان دهان فک و صورت ایران اشاره کرد و افزود: در سمپوزیوم ایمپلنت مباحثپیشرفته‌ای در زمینه بازسازی استخوان فک جهت کارگذاری مناسب ایمپلنت و همچنین مباحثی در زمینه پیشگیری و درمان عوارض درمان ایمپلنت خواهیم داشت.

حسنی اظهار داشت: از مشخصات بارز کنگره امسال باید به برگزاری کارگاه‌های تخصصی فک و صورت برای اولین بار از جمله کاربرد ژل، فیلر، بوتاکس، بلفاروپلاستی، راینوپلاستی، درمان‌ مشکلات مفصل گیجگاهی فکی و جراحی‌های ایمپلنت زایگوماتیک که در بیمارستان انجام می‌شوند اشاره کرد. وی ادامه داد از دیگر کارگاههای که در این کنگره برگزار می‌شود باید به کارگاههای اورژانس‌های پزشکی در مطب دندانپزشکی، و همچنین برگزاری ۸ کارگاه تخصصی ایمپلنت اشاره کرد.

رئیس دوازدهمین کنگره بین المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران امتیاز بازآموزی این کنگره علمی را ۲۶ امتیاز عنوان کرد و تأکید کرد: در حاشیه برگزاری این کنگره نمایشگاهی با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی جهت ارائه محصولات، مواد و تجهیزات فک و صورت و ایمپلنت خواهند پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز