خبرگزاری کار ایران

اجرای مرحله اول طرح مبارزه با سرقت اماکن در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۶۳۴

جانشین پلیس آگاهی فراجا از اجرای مرحله اول طرح مبارزه با سرقت اماکن خبر داد و گفت: با تلاش پلیس در این طرح 589 نفر سارق دستگیر و 760 فقره سرقت کشف شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "فرامرز به گذر" اظهار داشت: مرحله اول طرح مبارزه با سرقت های اماکن از 6 اردیبهشت ماه سال جاری به مدت 3 روز در استان‌های سراسر کشور اجرا شد که با تلاش و اقدامات شبانه روزی ماموران تعداد 589 نفر سارق دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در این طرح تعداد 760 فقره سرقت کشف و حدود 61 نفر مالخر دستگیر شدند ضمن هشدار به شهروندان برای جلوگیری از سرقت تاکید کرد: از نگهداری وجوه نقد و طلاجات زیاد در منزل و در یک مکان مشخص و ناامن جداً خودداری شود.

جانشین پلیس آگاهی فراجا خاطرنشان کرد: سارقان حرفه‌ای از محل‌های احتمالی، نگهداری و اختفا طلا، جواهر و وجوه نقد اطلاع دارند بنابراین اگر قصد سفر داردید وجوه نقد و طلاجات خود را به صندوق‌های امانات بسپارید.

این مقام ارشد انتظامی همچنین تصریح کرد: هموطنان در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته یا اطلاعات خود را با مراکز پلیس و کلانتری‌ها به اشتراک بگذارند که کمک موثری در کشف و شناسایی مجرمان خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز