خبرگزاری کار ایران

نادعلی به ایلنا خبر داد:

جلسه شورا و معاونان شهردار درباره نظام‌نامه محلات

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۲۳۹

سخنگوی شورای شهر تهران درباره از تشکیل جلسه با معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و کمیسیون نظارت و حقوقی شورا درخصوص بررسی نظام‌نامه محلات در عصر امروز خبر داد.

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران  درباره سرای محلات و موضوعات مطرح شده درخصوص نظام‌نامه محلات به خبرنگار ایلنا گفت: در نظام قبلی و دوره مدیریت گذشته ما سرای محلات و شورایاری‌ها را داشتیم برای اینکه سرای محلات به ویژه در مباحث فرهنگی و اجتماعی محلات اصلاح پیدا کند، نظام‌نامه محلات را در سال گذشته تصویب کردیم.

وی ادامه داد: ارکان نظام نامه محلات که باید در شورا به عنوان ستاد مشارکت محله‌ای تشکیل می‌شد، شکل گرفت اما رییس آن مشخص نشد.

عضو کمیسون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: با تشکیل این ستاد و انتخاب آن امکان این پیش می‌آمد که دستورالعمل‌های اجرایی برای آنچه باید در سرای محلات و در درون محلات اتفاق بیفتد از جمله انتصاب‌ها، عزل‌ و نصب‌ها و ... به نحو درست انجام شود.

نادعلی تصریح کرد: ایرادی که گرفته می‌شود این است که قبل از آمدن آن دستورالعمل برخی از انتصابات و عزل و نصب‌ها اتفاق افتاده است البته انصافا باید از این جهت که حدود 7 ماه است که این ماجرا طولانی شده است به آن‌ها حق می‌دهیم البته این دلیل نمی‌شود که کار بی‌قاعده انجام شود.

وی ادامه داد: برای این‌که این مشکل حل شود ما امروز معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران و مسئول محلات را دعوت کردیم تا در یک جلسه مشترک با کمسیون فرهنگی اجتماعی و کمیسیون نظارت و حقوقی شورا حضور پیدا کرده و درخصوص این موضوع مطالبات مطرح شود. همچنین یک نامه به امضای 7 نفره اعضای ستاد منتشر شده است که از آقای مهندس چمران درخواست شده است رییس ستاد مشارکت محله‌ای را قبول کنند تا انشالله از این بن بست خارج شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز