خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم نامه اداره کل نوسازی مدارس بوشهر با قرارگاه محرومیت‌زایی امام حسن مجتبی (ع) سپاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۴۴۷

اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر تفاهم نامه‌ای جهت تخریب و بازسازی ۳۱ مدرسه سنگی در قالب ۱۳۶ کلاس درس، احداث ۵۰ نمازخانه ۱۰۰ متری در سطح استان، احداث ۱۰ مدرسه ۱۲ کلاسه در حاشیه شهر و طرح ۲۰۲۰ محلات کم برخوردار در سطح استان و ۱۷۵ کلاس درس درسطح استان با قرارگاه محرومیت‌زایی امام حسن مجتبی (ع) سپاه در استانداری بوشهر به امضا رسید.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر، تفاهم نامه‌ای جهت تخریب و بازسازی ۳۱ مدرسه سنگی در قالب ۱۳۶ کلاس درس، احداث ۵۰ نمازخانه ۱۰۰ متری در سطح استان، احداث ۱۰ مدرسه ۱۲ کلاسه در حاشیه شهر و طرح ۲۰۲۰ محلات کم برخوردار در سطح استان و ۱۷۵ کلاس درس درسطح استان با قرارگاه محرومیت‌زایی امام حسن مجتبی (ع) سپاه در استانداری بوشهر به امضا رسید. 

سردار آبرومند، معاون هماهنگ کننده قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام با اشاره به فعالیت این قرارگاه با همکاری سپاه پاسداران، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام راحل، آستان قدس رضوی، کمیته امداد و بهزیستی اضافه کرد: محرومیت‌زدایی، هدف‌گذاری قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام است که در این راستا طرح‌های مختلف آبرسانی، راهسازی، ساخت مدرسه، آبخیزداری، اشتغال‌زایی، فضاهای درمانی بهداشتی و دیگر طرح‌ها به مرحله اجرا در می‌آید. 

ابراهیم احمدی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر ضمن تشکر از سردار آبرومند بیان داشتن: در حال حاضر اولویت نوسازی مدارس استان بوشهر محرومیت‌زایی و بازسازی ۱۸۰۰ کلاس درس در سطح استان می‌باشد. امید است با همت مدریت ارشد استان و سایر دستگاه‌های زیربط این عدد طی سال‌های آتی کاهش چشم گیری یاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز