خبرگزاری کار ایران

اکیپ‌های نگهداشت تجهیزات ترافیکی تهران ساماندهی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۷۰۹

مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران در چهلمین جلسه شورای معاونان حمل و نقل و ترافیک شهرداری‌های مناطق ۲۲گانه پایتخت گفت: ساماندهی اکیپ‌های نگهداشت تجهیزات ترافیکی، یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی مناطق در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، در این جلسه که به میزبانی شهرداری منطقه ۱۱ و با حضور سید محمد موسوی، شهردار این منطقه برگزار شد، شاخص‌های ارزیابی مناطق در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک، ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مهدی گلشنی، ضمن تاکید بر ضرورت توجه به اجرای برنامه عملیاتی ۱۴۰۲ مناطق ۲۲گانه در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک گفت: تمام مناطق باید نسبت به اجرای صحیح و دقیق برنامه‌های حمل‌ونقلی به‌ویژه برنامه عملیاتی ۱۴۰۲، بیش از پیش تعامل و هماهنگی داشته باشند.

گلشنی با اعلام ضرورت ساماندهی اکیپ‌های نگهداشت تجهیزات ترافیکی در سطح شهر گفت: صیانت از اموال بیت‌المال و جلوگیری از آسیب‌‌دیدگی و سرقت آنها، اولویتی است که یکی از راه‌های نیل به آن، ساماندهی اکیپ‌های نگهداشت و آموزش نیروهای عملیاتی در مناطق است.

وی عملی کردن طرح‌های پیاده‌راه و گشت‌گاه و جمع‌آوری پل‌های عابر پیاده فاقد کارآیی در برخی مناطق را مورد تاکید قرار داد و افزود: نگاهمان به مقوله انسان‌محوری، فراتر از یک شعار است و توجه به حق عابر پیاده را تکلیف مدیریت شهری در مقابل شهروندان می‌دانیم که باید در برنامه‌ریزی‌های عملیاتی، مشاهده و در عمل، محقق شود.

گفتنی است، در این نشست، سید محمد موسوی، شهردار منطقه ۱۱ نیز نیازهای مهم حمل‌ونقلی منطقه را برشمرد و خاطرنشان کرد: ارتقا و بهبود سطح کیفی و کمی ناوگان عمومی منطقه، اصلاح و افزایش اعتبارات حمل‌ونقلی و همچنین افزایش تسهیلات ترافیکی و بهبود زیرساخت‌های حمل‌ونقلی از جمله مهم‌ترین درخواست‌های منطقه ۱۱ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز