خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس ستاد اربعین کشور و معاون شهردار تهران از مرزهای شلمچه و چذابه

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۷۵۰

معاون امنیتی وزارت کشور (رئیس ستاد اربعین کشور) به همراه معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران (رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین کشور) و جمعی از مسئولان کمیته‌های ستاد اربعین کشور از مرزهای شلمچه و چذابه بازدید کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مجید میراحمدی، معاون امنیتی وزارت کشور و رئیس ستاد اربعین کشور به همراه حسین نظری، معاون خدمات شهری شهرداری تهران و رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین کشور و جمعی از مسئولان استانداری اهواز و کمیته‌های ستاد اربعین کشور صبح امروز ۲۸ خردادماه طی برگزاری نشستی از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه بازدید کردند و در جریان چگونگی انجام فعالیت‌ها برای برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی (ع) قرار گرفتند. 

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته از سوی کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) و در راستای خدمات‌رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) شهرداری منطقه یک تهران در مرز شلمچه و شهرداری منطقه ۳ نیز در مرز چذابه مستقر می‌شوند و به ارائه خدمات مرتبط به حوزه خدمات شهری خواهند پرداخت.

همچنین مقرر شده است که تمامی شهرداری‌های کشور با هماهنگی‌های کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) در مرزها مستقر و به خدمات‌رسانی به زائرین بپردازند.

گفتنی است، حسین نظری، معاون خدمات شهری شهرداری تهران طی حکمی از سوی احمد وحیدی، وزیر کشور به عنوان رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) منصوب شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز