خبرگزاری کار ایران

یکی دیگر از عاملان شهادت سرهنگ «مسعود پرکاس» دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۱۰۹

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از دستگیری یکی از عاملان شهادت مرزبان شهید «مسعود پرکاس» خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار «بهادر اسماعیلی» در تشریح این خبر گفت: در پی شهادت سرهنگ «مسعود پرکاس»، مرزبان غیور و خستگی‌ناپذیر مرزبانی استان هرمزگان که هنگام مقابله با پدیده شوم موادمخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان شهادت این مرزبان جان بر کف، به صورت ویژه در دستور کار اطلاعاتی مرزبانان استان قرار گرفت. 

وی افزود: مرزبانان در همان روزهای اول شهادت شهید «پرکاس»، پس از انجام تحقیقات گسترده و رصد اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ روز و در دو عملیات جداگانه موفق به شناسایی و دستگیری چهار تن از عوامل اصلی شهادت این افسر شجاع هرمزگانی شدند. 

سردار «اسماعیلی» تصریح کرد: امروز با تلاش و رصد دقیق اطلاعاتی مرزبانان این فرماندهی و کسب نیابت قضائی، پنجمین شرور مسلح متواری به هویت معلوم که در درگیری مسلحانه منجر به شهادت شهید «مسعود پرکاس»، به عنوان فرد مسلح و تیرانداز حضور داشته که در مخفیگاه خود در یکی از استان‌های مرکزی کشور پنهان شده بود، شناسایی و دستگیر شد. 

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با بیان اینکه دستگیری آخرین فرد از عوامل شهادت مرزبان شهید «مسعود پرکاس» در دستور کار مرزبانان قرار دارد، خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ باید بدانند دوران بزن دررو و شرارت تمام شده و تک‌تک مرزبانان هرمزگانی یک «پرکاس» برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز