خبرگزاری کار ایران

آمادگی گروه‌های درمانی هلال احمر همزمان با آغاز عملیات تشریق در سرزمین وحی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۴۶۸

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: ۲ بیمارستان صحرایی، ۸ مکتب (درمانگاه تخصصی) در منا و ۸ مکتب در عرفات، ۱۵ مطب عمومی و ۲ مرکز درمانی سیار در مشعر برای خدمت‌رسانی به زائران حج برپا شده و از امروز با آغاز عملیات تشریق، هلال‌احمر با تمام توان به زائران ایرانی خدمت می‌کند.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه از امروز عملیات تشریق و مراسم رسمی حج آغاز می‌شود، افزود: مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، یک بیمارستان صحرایی در عرفات، یک بیمارستان صحرایی در منا، ۲ مرکز سیار و ۱۵ مطب در مشعر برای خدمت به ضیوف‌الرحمن آماده کرده و در ۸ مکتب جداگانه در عرفات و ۸ مکتب (درمانگاه تخصصی) در منا، خدمات سلامت را به زائران ارائه می‌دهد.

 کولیوند ادامه داد: در حین تردد زائران به سمت جمرات نیز به طور میانگین هر یک ربع یک بار، یک گروه ویژه پزشکی و درمانی زائران را به سمت جمرات همراهی می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر تاکید کرد: از امروز با شروع عملیات تشریق، جمعیت هلال‌احمر با تمام توان خود برای خدمت به زائران آمادگی دارد.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، کولیوند خاطرنشان کرد: بیمارانی که در بیمارستان‌های هلال‌احمر و بیمارستان‌های سعودی بستری هستند، در قالب کاروان وقوف اضطراری، مناسک حج را با کمک پزشکان و تیم پزشکی حج و زیارت انجام می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز