خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۴ تن مواد مخدر در ۴۸ ساعت

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۳۴۴

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا، گفت: با پیگیری ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور طی ۴۸ ساعت گذشته، بیش از چهار تن و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "ایرج کاکاوند" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در تشریح جزئیات این خبر افزود: در راستای اجرای طرح های پاک سازی و با هدف مقابله جدی با قاچاقچیان مواد مخدر، با اشراف کامل اطلاعاتی و نیز رصد دقیق و پیچیده قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی جان برکف و پر تلاش سراسرکشور بویژه فرماندهی انتظامی استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، هرمزگان، لرستان، تهران بزرگ و ...از فعالیت عناصر مسلح و قاچاقچی که قصد جابه جایی و انتقال مواد مخدر از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به عمق کشور را داشتند، مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: ماموران انتظامی استان های ذکر شده، با برنامه ‌ریزی دقیق اطلاعاتی و عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای بیش از 373 طرح در سراسر کشور، قاچاقچیان را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و طی عملیات های غافلگیرانه، ضمن کشف 4 تن و 500کیلو گرم مواد مخدر، موفق به انهدام  13 باند قاچاق مواد مخدر و توقیف 89 دستگاه خودرو سبک و سنگین از قاچاقچیان شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اضافه کرد: در این راستا ضمن تشکیل پرونده برای بیش از 2 هزار و 414 نفر تحت عناوین مختلف (قاچاقچی، حمل کننده، نگهدارنده، خرده فروش، توزیع کننده، معتاد و معتاد متجاهر) 8 قبضه سلاح سبک از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

سردار کاکاوند در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین در راستای پاک سازی نقاط آلوده و نیز افزایش رضایتمندی عمومی،  742 نفر خرده فروش مواد مخدر  دستگیر و 954 نفر معتاد متجاهر نیز جمع آوری شدند.

وی در خاتمه با قدردانی از پیگیری و تلاش های مجاهدت گونه همکاران خود در مجموعه انتظامی کشور، با اشاره به عزم جدی پلیس در مقابله با پدیده خانمان سوز مواد مخدر، از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص از طریق شماره 110 در اختیا ر پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز