خبرگزاری کار ایران

سرفصل دروس ۹ رشته مقطع جدید در دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران طراحی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۵۸۸

رئیس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران از طراحی دو رشته جدید در مقطع کارشناسی، سه رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد و چهار رشته جدید در مقطع دکتری در این دانشکده خبر داد و گفت: این رشته‌ها برای اولین بار در کشور در دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران راه‌اندازی شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه تهران، «هاشم آقازاده»، رئیس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: سرفصل‌های دو رشته جدید «مدیریت تجارت» و «مالیات» برای اولین بار توسط دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران طراحی شد و اولین دوره پذیرش دانشجو در این رشته‌ها صورت خواهد گرفت. 

وی افزود: در مقطع کارشناسی سه رشته گمرک، بانک و بیمه از مهر ماه ۱۴۰۱ پذیرش دانشجو داشته‌ایم و در مهر ماه ۱۴۰۲ گروه دوم دانشجویان در این سه رشته پذیرش خواهند شد. 

رئیس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران با بیان اینکه سرفصل‌های سه رشته بانکداری، بیمه و مالیات در مقطع کارشناسی ارشد برای اولین بار در کشور توسط این دانشکده طراحی شده است، افزود: همه این سرفصل‌ها در دانشگاه تهران تصویب شده است. 

آقازاده افزود: سرفصل‌های سه رشته بازرگانی داخلی، بازرگانی بین‌الملل و بازرگانی الکترونیکی در مقطع کارشناسی ارشد نیز به صورت اساسی بازنگری شده و نسبت به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های بازنگری‌شده با عناوین تجارت داخلی، تجارت بین‌الملل و تجارت الکترونیکی اقدام می‌شود. 

وی از پذیرش دانشجوی دکتری در رشته اقتصاد بیمه به صورت پذیرش استعداد درخشان در دانشکده تجارت و مالیه خبر داد و اعلام کرد: سرفصل‌های مقطع دکتری چهار رشته مالیات، بیمه، بانکداری و تجارت برای اولین بار توسط دانشکده تجارت و مالیه انجام شده و پس از تصویب، اولین دوره پذیرش دانشجو در این رشته‌ها از مهر ماه ۱۴۰۳ انجام خواهد شد. 

استاد دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: تمام رشته‌های دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران در تعامل کامل با ارکان، نهادها، فعالان بازار و صنعت و به صورت کاملاً کاربردی طراحی شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز