خبرگزاری کار ایران

میزبانی ۳۰۰ موکب سازمان فرهنگی شهرداری تهران در «مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر»

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۵۷۶

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با استقرار ۳۰۰ موکب فرهنگی و هنری در «مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر» همراه می‌شود.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا خونویی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اعلام این خبر افزود: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ۳۰۰ موکب فرهنگی و هنری را در مسیر «مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر» حدفاصل میدان آزادی تا میدان امام حسین(ع) برپا می‌کند.

وی بیان کرد: این موکب‌ها با حضور هیئات و گروه‌های مردمی آماده پذیرایی از شرکت‌کنندگان هستند که شامل غرفه‌های متنوع پذیرایی، شربتخانه و غرفه‌های فرهنگی و هنری است.

خونویی درباره جذب مشارکت‌های مردمی گفت: در دو هفته گذشته فراخوانی جهت ثبت‌نام علاقه‌مندان به برپایی موکب از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعلام شد که طی آن از میان ثبت‌نام‌ کنندگان، ۳۰۰ ظرفیت شناسایی و تقویت شد و بناست در روز عید غدیر در قالب ۳۰۰۰ متر مربع فضای غرفه‌ای، میزبان شرکت‌کنندگان در «مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر» باشند.

معاون سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود: این موکب‌ها جمعه ۱۶ تیرماه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ حدفاصل میدان آزادی تا میدان امام حسین(ع) آماده ارائه خدمات هستند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، وی تاکید کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران امسال با «جشن ایران آینده ۲» و جشن‌های «مهمانی سادات» به پیشواز «مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر» رفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز