خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل سپاه پاسداران:

کلان بیمارستان غدیر در تراز بیمارستان‌های پیشرفته جهان ساخته شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۰۷۵

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه کلان بیمارستان غدیر در تراز بیمارستان‌های پیشرفته جهان ساخته شده است، از ساخت 16 پروژه بیمارستانی توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در حاشیه افتتاح کلان بیمارستان غدیر ، اظهار داشت: خدا را شاکریم که خداوند به ما توفیق داد تا در روز عید سعید غدیر، هدیه بزرگ و ارزشمندی را به ملت ایران در حوزه سلامت تقدیم کنیم.

وی افزود: کلان بیمارستان غدیر، از پروژه های بزرگ ملی است که در تراز معیارها و استانداردهای بیمارستان های پیشرفته و مجهز جهان ساخته شده و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، چنین پروژه هایی را در مقیاس های متفاوت در دست ساخت دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۶ پروژه بیمارستانی در سراسر کشور توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در حال ساخت که به تدریج تکمیل و تقدیم ملت عزیز ایران می شود.

وزیر بهداشت نیز در حاشیه افتتاح این کلان بیمارستان از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) که مجری ساخت این پروژه عظیم ملی بوده است، تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز