خبرگزاری کار ایران

آغاز طرح ملی ضیافت ایثار از فردا

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۶۲۷

طرح ملی ضیافت ایثار در دو بخش برادران از ۱۹ تیرماه و برادران از ۱۹ تیر ماه ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان؛ طرح ملی ضیافت ایثار به صورت همزمان و مجزا در دو بخش خواهران و برادران به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود. 

طرح ملی «ضیافت ایثار» با هدف بصیرت‌افزایی، زمینه‌سازی فعالیت گروهی و شبکه‌سازی دانشجویان شاهد و ایثارگر در بخش دختران و پسران تدوین شده است تا دانشجویان شاهد و ایثارگر از سراسر کشور با یکدیگر آشنا شوند و ضمن ایجاد یک شبکه دانشجویی نسبت به تشکیل کانون‌های ایثار و شهادت و برگزاری حلقه‌های معرفتی دانشجویی و ارائه طرح‎های خود بپردازند. 

دوره خواهران از ۲۱ تا ۲۹ تیر ماه و دوره برادران از ۲۰ تا ۲۸ تیرماه برگزار خواهد شد. دانشجویان پسر ۱۹ تیر ماه و دانشجویان دختر ۲۰ تیر ماه وارد مشهد مقدس خواهند شد. 

همچنین مراسم افتتاحیه این دوره با حضور هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود. 

گفتنی است؛ طرح ملی ضیافت ایثار برای دانشجویان شاهد و ایثارگر همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی از جمله کارگاه آموزشی و کارگاه‌های مهارت افزایی، کارگاه‌های کارآفرینی، مسابقات ورزشی، حلقه‌های معرفتی و حرم‌شناسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز