خبرگزاری کار ایران

با حمایت صندوق نوآوری انجام می‌شود؛

برپایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات خاورمیانه

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۱۵۷

پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ طی روزهای ۲۳ تا ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در دبی برپا می‌شود.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، در این پاویون که با همکاری صندوق نوآوری و با همکاری مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برپا می‌شود، شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی به عرضه محصولات و نمایش توانمندی‌های خود در حوزه‌های مرتبط نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ می‌پردازند. 

همچنین در حاشیه این نمایشگاه، شرکت‌های ایرانی می‌توانند در رویداد استارت‌آپی «نورث استار» حضور پیدا کرده و دستاوردهای خود را ارائه کنند. 

نمایشگاه جیتکس (GITEX)، از نمایشگاه‌های پیشرو منطقه برای سرمایه‌گذاران خطرپذیر و محلی برای نمایش جدیدترین دستاوردهای استارت‌آپ‌های فعال در حوزه‌های هوش مصنوعی، شهر هوشمند، فناوری‌های ابری و کلان داده، امنیت سایبری، بلاکچین، متاورس، فین‌تک، فناوری‌های تلکام و سایر حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات محسوب می‌شود. 

علاقه‌مندان برای حضور در پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به آدرس ghazal. inif. ir ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۶۶۵۶۱۴۶۶ تماس بگیرند. 

آخرین مهلت پیش‌ثبت‌نام ۳۰ تیرماه ۱۴۰۲ خواهد بود. گفتنی است پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ظرفیت محدودی دارد و اولویت با شرکت‌هایی است که زودتر تقاضای حضور خود را اعلام کنند. 

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های دائمی‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز