خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

مهار آتش‌ در کارگاه‌های مبل‌سازی در اسلامشهر/ مصدومیت یک آتش‌نشان

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۴۴۷

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق در کارگاه‌های مبل‌سازی در اسلامشهر خبر داد و گفت: یک آتش‌نشان در این عملیات مصدوم شد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 5:14 صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در چند باب سوله در اسلامشهر، خیابان چهاردانگه خیابان زارع به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه این محدوده خارج از محدوده شهرداری تهران است، ادامه داد: سه ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل به عنوان نیروی کمکی به این محل اعزام شدند. در محل مشاهده می‌شود که چند باب سوله با کاربری‌های مختلف از جمله رویه‌کوبی مبل و ... که در این منطقه مشغول فعالیت بودند دچار آتش‌سوزی شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: یکی از سوله‌ها که آتش‌زیادی در آن بود، سقفش تخریب شده بود. در کنار این سوله‌ها نیز سوله‌های دیگری قرار داشت که آتش‌در حال سرایت به آن‌ها بود. آتش‌نشانان تهران در کنار آتش‌نشانان چهاردانگه عملیات خود را آغاز کرده و از چند طرف عملیات خود را ادامه دادند.

ملکی تصریح کرد: در یکی از سوله‌های مجاور یک دستگاه کامیون رنگ‌رزی معابر وجود داشت که اگر آتش به آن می رسید می‌توانست شرایط را بدتر کند.

وی ادامه داد: در این عملیات یکی از آتش‌نشانان دچار مصدومیت از ناحیه پا و دست شد که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان اتش‌نشانی خاطرنشان کرد: در ساعت 7:08 آتش‌نشانان تهران محل حادثه را برای لکه‌گیری به و ایمن‌سازی به آتش‌نشانان چهاردانگه تحویل دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز