خبرگزاری کار ایران

با حضور سردار حاجی زاده صورت گرفت؛

برگزاری آیین افتتاح اردوهای راهیان پیشرفت و امید دانش آموزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۹۰۰

با حضور سردار حاجی زاده، آیین افتتاح اردوهای راهیان پیشرفت و امید دانش آموزی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، با حضور سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار مجتبی باستان، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و الهام یاوری، رئیس سازمان پرورش استعدادهای درخشان آیین افتتاح اردوهای پیشرفت و امید دانش آموزی برگزار شد. 

الهام یاوری با تشکر و قدردانی از مجموعه عواملی که متولی برگزاری اردوهای پیشرفت و امید هستند گفت: شاهد تلاش‌های ارزشمندی هستیم که دانش‌آموزان عزیز کشورمان با دستاوردهای ایران اسلامی و با پیشرفت‌های حاصل شده، آشنا شوند. 

وی خطاب به دانش‌آموزان اظهار کرد: در این اردوها با موضوع مهم مسئولیت‌پذیری آشنا خواهید شد و همین موضوع قطعا انگیزه بالایی را در شما ایجاد خواهد تا قدردان تلاش‌های انجام‌شده باشید. 

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی در ابتدای این مراسم اظهار کرد: بسیج دانش‌آموزی با کمک وزارت آموزش و پرورش، سازمان مدارس استعدادهای درخشان و سازمان مدارس غیردولتی و دیگر مجموعه‌ها، برنامه‌ای را به نام اردوهای پیشرفت و امید در قالب اردو و با حمایت دستگاه‌های لشکری و کشوری به ویژه نیروی هوافضا و نیروی دریای سپاه پاسداران طراحی کرده است. 

باستان ادامه داد: در دور اول حدود ۲۶۰ هزار دانش‌آموز در این اردوها شرکت کردند و نزدیک به دو هزار دانش‌آموز سمپاد نیز در اردوهای پیشرفت نورانی شرکت داشتند. 

وی افزود: در دور جدید اردوهای پیشرفت و امید برای سال ۱۴۰.۲ هزار دانش‌آموزمدارس استعدادهای درخشان به این اردوها خواهند رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز