خبرگزاری کار ایران

نشست «کودک، نوجوان و قانون مادر» برگزار می‌شود/ انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کانون و پژوهشکده شورای نگهبان

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۳۳۷

نشست «کودک، نوجوان و قانون مادر» در حالی با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری و ریاست پژوهشکده شورای نگهبان برگزار می‌شود که تفاهم‌نامه همکاری بین این دو مجموعه به امضا می‌رسد.

به گزارش ایلنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نشست با موضوع «بررسی و شناسایی ظرفیت‌های قانون اساسی در راستای تولید آثار هنری و ادبی برای مخاطب کودک و نوجوان» با حضور مسئولان و کارشناسان کانون پرورش فکری و پژوهشکده‌ی شورای نگهبان و فعالان عرصه‌ی کودک و نوجوان برگزار خواهد شد. 

همچنین در نشست «کودک، نوجوان و قانون مادر» تفاهم‌نامه همکاری بین حامد علامتی مدیرعامل کانون و عباسعلی کدخدایی رییس پژوهشکده‌ی شورای نگهبان با هدف استفاده از ظرفیت‌های قانون اساسی به عنوان قانون مادر برای کودکان و نوجوانان امضا خواهد شد. 

از دیگر برنامه‌های این نشست، اعلام اسامی برگزیدگان جشنواره‌ی ادبی و هنری «بنیان اساسی» است که فراخوان آن را سال گذشته پژوهشکده‌ی شورای نگهبان منتشر کرده بود و داوری آن رویداد با حضور داورانی از کانون برگزار شده بود. 

نشست «کودک، نوجوان و قانون مادر» روز سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵ در سالن کنفرانس شماره ۱ مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز