خبرگزاری کار ایران

خزعلی خبرداد:

تشکیل کارگروه «بازی» و «اوقات فراغت»

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۴۹۵

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: امروز بازی‌های رایانه‌ای بخش عمده‌ای از زندگی نوجوانان و جوانان ما را تشکیل داده است و به شدت تحت تاثیر این بازی‌ها هستند. پس می‌توان از طریق بازی تاثیرات مثبتی ایجاد کرد.

به گزارش ایلنا، انسیه خزعلی در نشست هم‌اندیشی زن، خانواده، صنعت -رسانه بازی‌های رایانه‌ای که به مناسبت هفته گرامیداشت تکریم خانواده از سوی بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ای و با حضور مدیرعامل آن و تعدادی از بانوان بازیساز برگزار شد، تصریح کرد: ممکن است ایجاد تاثیرات مثبت به نسبت تاثیرات منفی بازی‌ها که برای مخاطبان آنها هیجان بیشتری دارد، کار سخت‌تری باشد، اما به هرحال تاثیرگذاری مثبت از طریق بازی‌ها، هنری است که می‌توان در تولید پی گرفت. اگر می خواهیم هدایت را انتشار دهیم باید از شیوه‌های هنری و تکنیک‌هایی که سازندگان بازی‌های خارجی استفاده کردند، ما هم استفاده کنیم.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به تشکیل کارگروه بازی و اوقات فراغت افزود: این کارگروه قرار است در همه استان‌ها فعالیت خود را دنبال کند. با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و گروه‌هایی که به صورت خصوصی و در قالب سازمان‌های مردم نهاد فعالیت می‌کنند، می‌توان گامی همگانی در این حوزه برداشت.

به گزارش روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، خزعلی شناسایی نیازهای حوزه خانواده و زنان براساس اولویت‌های هر استان و برگزاری جشنواره‌هایی به منظور ارائه ایده‌هایی برای طراحی و تولید بازی را اقدامی در مسیرکاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: باید در این زمینه نگاه بین‌المللی داشته باشیم و بهترین ایده‌ها و طرح‌های ارائه شده، بتوانند در سطح منطقه‌ای نیز مطرح شوند. از سوی دیگر باید راه را برای خانواده‌هایی که به دنبال محتوای سالم، سرگرم کننده و جذاب در این حوزه هستند،‌ باز کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز