خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خبر داد:

استرداد ۳۱۰ گوشی مسروقه به مال‌باختگان/ دستگیری ۴۰ سارق و مالخر در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۴۹۸

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴۰ سارق و مالخر گوشی در محدوده سطح شهر تهران در ۱۰ روز گذشته خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی ۳۱۰ گوشی مسروقه کشف و به مال‌باختگان مسترد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تحقیقاتی که کارآگاهان زبده پلیس آگاهی تهران بزرگ انجام دادند، دریافتند سارقان که اکثر آنها نیز جوان هستند، با روش‌های زورگیری، قاپ‌زنی و ... اموال با ارزش شهروندان مانند تلفن همراه، طلا و جواهرات را به سرقت می‌بردند و پس از آن با مبالغ ناچیزی به مالخران می‌فروختند. 

وی افزود: در ادامه تحقیقات، کارآگاهان موفق شدند هویت و مخفیگاه  ۳۲ سارق را شناسایی کنند و طی هماهنگی‌های قضایی در ۱۰ روز اخیر هر ۳۲ سارق در مخفیگاهشان دستگیر شدند و همچنین تعدادی اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان کشف و توقیف شد. 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان بعد از دستگیری متهمین و بازجویی‌های صورت‌گرفته موفق شدند هویت مالخران آنان را شناسایی کنند و همچنین با استفاده از تحقیقات پلیسی، مخفیگاه مالخران  شناسایی و با هماهنگی‌های لازم در چند عملیات غافل‌گیرانه ۸ مالخر دستگیر و به اداره آگاهی تهران بزرگ انتقال دادند. 

این مقام انتظامی تاکید کرد: با دستگیری ۴۰ متهم اعم از سارق و مالخر، در مجموع کارآگاهان  ۳۱۰ عدد تلفن همراه و دیگر اموال با ارزش را کشف و توقیف کردند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: با هماهنگی صورت‌گرفته با مرجع قضایی، گوشی‌های مسروقه شناسایی و به مال‌باختگان تحویل داده شد و تحقیقات پلیسی در این راستا برای شناسایی و دستگیری دیگر سارقان و مالخران در سطح شهر تهران همچنان ادامه دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز