خبرگزاری کار ایران

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد:

بازداشت دختر و پسر جوان به خاطر ایجاد رعب و حشت در پارک

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۹۲۵

دختر و پسر جوانی که در یک پارک محلی در محله ستارخان تهران برای خانواده‌ها ایجاد مزاحمت می‌کردند، از سوی پلیس بازداشت شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، دختر و پسر جوانی که در یک پارک محلی در محله ستارخان تهران برای خانواده‌ها ایجاد مزاحمت می‌کردند، از سوی پلیس بازداشت شدند.

این دو متهم در برابر اعتراض یک زن اقدام به فحاشی و تهدید کردند و با عربده‌کشی باعث وحشت حاضران در این پارک شدند.

در پی انتشار تصاویر مربوط به ایجاد مزاحمت این دو دختر و پسر جوان در شبکه‌های اجتماعی، بررسی ویژه موضوع جهت شناسایی و دستگیری این دو متهم در دستور کار پلیس تهران بزرگ قرار گرفت. 

با انجام اقدامات پلیسی و بهره‌گیری از تصاویر منتشره و شناسایی محل دقیق حادثه و اقدامات میدانی، این دختر و پسر که پس از اطلاع از انتشار تصاویر خود از محل های سکونت خود نیز متواری شده بودند، در دو منطقه خلازیر و فلاح تهران و به اتهام برهم زدن نظم عمومی و فحاشی و عربده کشی دستگیر شدند. 

یکی از متهمان هنگام دستگیری مواد مخدر و چند قبضه اسلحه سرد همراه داشته است. 

پلیس در بررسی سوابق این دو متهم مشخص شد که پسر جوان 31 ساله و دارای سابقه در زمینه شرارت و مواد مخدر بوده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز