خبرگزاری کار ایران

در اختتامیه نهمین جشنواره ملی فاوا اعلام شد؛

کسب رتبه برتر جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور توسط وزارت آموزش و پرورش

کد خبر : ۱۳۷۹۴۴۷

در ارزیابی نهایی نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش با نظر هیات داوران در میان سه دستگاه برتر کشور قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مراسم اختتامیه نهمین جشنواره ملی فاوا با حضور عیسی زارع، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و میثم لطیفی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور روز گذشته در سالن همایش‌های شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد و برگزیدگان در چهار محور شبکه ملی اطلاعات، دولت هوشمند، پست هوشمند و صنعت فضایی معرفی شدند. 

در بخش «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند»، وزارت آموزش و پرورش و سازمان امور مالیاتی مشترکاً رتبه سوم دستگاه‌های برتر در محور «دولت هوشمند»، و سازمان تأمین اجتماعی رتبه اول را به خود اختصاص دادند. 

گفتنی است؛ نهمین جشنواره ملی فاوا با شعار «ایران هوشمند و متصل» در بهار و تابستان ۱۴۰۲ با حضور کلیه دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های غیردولتی برگزار شد و منتخبین در قالب چهار کارگروه تخصصی با حضور داورانی از صنعت و دانشگاه مورد ارزیابی قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز