خبرگزاری کار ایران

مجمع عمومی تعاونی مسکن کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۸۳۴

مجمع عمومی تعاونی مسکن کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مجمع عمومی تعاونی مسکن کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور اکثریت اعضای تعاونی مسکن و آقای اسماعیل نیا نماینده رئیس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شد. 

اسماعیل نیا در این جلسه با ابراز خرسندی از برگزاری مجمع و انتخابات به ارائه گزارشی از رویکرد جدید دانشگاه در زمینه تأمین مسکن برای کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه و قوانین و روند کار تعاونی‌های مسکن پرداخت. 

در ادامه این نشست نامزدهای انتخابات هیأت مدیره و بازرس تعاونی مسکن به معرفی خود پرداختند که در پایان افراد زیر انتخاب شدند: 

۱– محمد ابراهیم قهرمانی با ۷۱ رای عضو هیات مدیره (عضو اصلی) 

۲– بهروزپور محمد با ۶۳ رای عضو هیات مدیره (عضو اصلی) 

۳– علی حنیفی با ۵۲ رای عضو هیات مدیره (عضو اصلی) 

۴– سید مهدی میر دامادی با ۵۰ رای عضو هیات مدیره (عضو اصلی) 

۵– صادق فخوری با ۴۵ رای عضو هیات مدیره (عضو اصلی) 

۶– علی اکبر قلی زاده با ۳۸ رای (بازرس) 

همچنین در این جلسه رسول امامی و علی فرد هرکدام با ۴۳ و ۳۵ رای (اعضای علی البدل) و بهرام خرمی با ۳۱ رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند. 

پس از برگزاری انتخابات، نخستین جلسه اعضای هیات مدیره در روز سه شنبه ۲۷ تیرماه تشکیل شد و براساس مصوبات جلسه محمد ابراهیم قهرمانی به عنوان رییس هیات مدیره، بهروزپور محمد به عنوان مدیرعامل، سید مهدی میردامادی به عنوان نایب رییس و علی حنیفی به عنوان منشی هیأت مدیره معرفی شدند. 

لازم به ذکر است مصوبات مجمع عمومی و نخستین جلسه هیأت مدیره تعاونی مسکن کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی جهت اخذ تأییدیه نهایی به مبادی ذیربط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز