خبرگزاری کار ایران

لزوم ارائه نرخ سرویس‌ مدارس به شورا در اسرع وقت

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۷۲۱

رئیس شورای شهر تهران بر لزوم ارائه نرخ سرویس مدارس در اسرع وقت از سوی شهرداری به شورا تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی اقراریان در یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تذکر خود به شهردار تهران برای رعایت زمان اجرای مصوبات، اظهار کرد: در صورتی که در مصوبات شورا زمان معینی برای انجام یک اقدام تعیین شده در زمان مقرر نسبت به اجرای آن تکلیف اقدام شود که برای نمونه می توان به املاک واگذار شده به اشخاص حقیقی و حقوقی اشاره کرد که شهرداری موظف شده بود ظرف یک ماه لیست را به شورا ارائه دهد و با تاخیر دو ساله ارسال شده است.

وی افزود: این تأخیر حفظ دارایی و سرمایه های شهرداری را با چالش مواجه کند و از رئیس شورا و هیئت رئیسه تقاضا دارم که موضوع را پیگیری کند؛ بخشی از این اشکال مربوط به معاونت برنامه ریزی شهرداری است که کار را با تأخیر انجام می دهند و اگر شورا پیگیری نکند بسیاری از موارد باقی می ماند.

به گزارش شهر، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نباید این موضوع به تأخیر می افتاد، گفت: همان سال 1400 که طرح تصویب شد باید در دوره قبل انجام می دادند اما نشد.

وی با بیان اینکه نرخ مدارس هنوز ابلاغ نشده و زمان آن رو به اتمام است، اظهار کرد: باید هرچه سریعتر این نرخ نامه تحویل شورا شود تا یکشنبه در دستور کار شورا قرار بگیرد.

معاون برنامه ریزی شهرداری تهران نیز اعلام کرد: این نرخ تا یکشنبه به شورا ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز