خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شرق و شمال شرق کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۴۲۸

سازمان هواشناسی اعلام کرد که امروز شاهد وزش باد شدید در شرق و شمال شرق کشور، به‌ویژه در منطقه زابل خواهیم بود که در مناطق مستعد سبب خیزش گرد و خاک می‌شود.

به گزارش ایلنا، براساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز جمعه ۱۳ مردادماه بارش‌ها در شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل و بخش‌هایی از سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز پیش‌بینی می‌شود که به شکل رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهد بود.

روز شنبه انتظار می‌رود که شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، ارتفاعات مازندران و گلستان همین شرایط را داشته باشند.

سازمان هواشناسی همچنین اعلام کرده است که روز یکشنبه هم بارش پراکنده به تناوب در دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی پیش‌بینی می‌شود. 

پدیده غالب امروز در شرق و شمال شرق کشور، به‌ویژه در منطقه زابل و همچنین در بخشی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید است که در مناطق مستعد سبب خیزش گرد و خاک می‌شود.

براساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، طی دو روز آینده دریای خزر و در پنج روز آینده مناطق شرقی دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

آسمان شهر تهران هم امروز صاف تا کمی ابری است که در ساعات بعد از ظهر گاهی شاهد وزش باد شدید خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت ۳۹ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما هم ۲۹ درجه خواهد بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز