خبرگزاری کار ایران

چمران با ۲۱ رای رئیس شورای شهر تهران باقی ماند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۹۹۴

اعضای شورای اسلامی شهر تهران به ریاست مهدی چمران برای سال سوم شورای ششم رای مثبت دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعضای شورای شهر تهران در ادامه جلسه یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با رای گیری درخصوص اعضای هیت رئیسه شورای شهر به ریاست مهدی چمران برای سال سوم شورا رای مثبت دادند.

مهدی چمران با ۲۱ رای اعضای شورا بر ریاست شورای شهر تهران باقی ماند.

در ادامه جلسه رای گیری برای انتخاب دو منشی شورای شهر تهران انجام شد.نرجس سلیمانی، سوده نجفی و جعفر شریانی برای سمت منشی شورا کاندیدا شده بودند.و در ادامه رای گیری جعفر شربیانی با ۱۵ رای، نرجس سلیمانی و سوده نجفی هر دو ۱۲ رای آوردند.

بنابراین رای گیری مجددا برای انتخاب خانم ها سوده نجفی و نرجس سلیمانی انجام شده و در پایان رای‌گیری نرجس سلیمانی با ۱۰ رای به عنوان دیگر منشی هیات رئیسه برای سال سوم ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران انتخاب شد اما در نهایت نرجس سلیمانی از این سمت کناره‌گیری کرده و در پایان رای گیری درخصوص منشی های هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران سوده نجفی و جعفر شربیانی به عنوان منشی هیات رئیسه شورای ششم‌ در سال سوم انتخاب شدند.

همچنین علیرضا نادعلی و مهدی اقراریان برای سخنگویی شورا در سال سوم اعلام آمادگی کرده و در پایان رای‌گیری علیرضا نادعلی با ۱۱ رای حائز اکثریت آرا شده و به عنوان سخنگوی شورای شهر برای سال سوم انتخاب شد.

همچنین پرویز سروری که به عنوان تنها کاندیدای نایب رییسی شورا معرفی شده بود با ۲۱ رای نایب رئیس شورای شهر تهران دوره ششم در سال سوم شد.

خبر در حال تکمیل می باشد...
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز