خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت اعلام کرد:

رایگان شدن خدمات درمانی و بستری برای مردم زابل از مسیر طرح سلامت خانواده

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۰۵۳

وزیر بهداشت با اشاره به اجرای طرح سلامت خانواده در زابل به عنوان یکی از ۵۹ شهر تحت پوشش این طرح در کشور یادآور شد: امروز به مردم زابل این خبر خوش را می‌دهیم که تمام هزینه‌های خدمات درمانی و بستری برای بیمارانی که از مسیر ارجاع و سلامت خانواده، خدمت دریافت می کنند، رایگان خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، بهرام عین‌اللهی در سفر به زاهدان در حاشیه بازدید از بیمارستان چشم‌پزشکی الزهرا (س) با اشاره به پیشرفته بودن و برخورداری این بیمارستان از تجهیزات روزآمد دنیا اظهار داشت: خوشبختانه پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی تشخیصی و درمانی به‌روز دنیا در حوزه چشم‌پزشکی در این بیمارستان وجود دارد. 

وی ضمن قدردانی از حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به دلیل انجام اعمال جراحی چشم‌پزشکی در روز جاری در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان، گفت: خوشبختانه از بسیاری استان‌های همجوار و حتی کشورهای دیگر، برای دریافت خدمات چشم‌پزشکی به این بیمارستان مراجعه می‌کنند که نشان‌دهنده کیفیت افتخارآمیز  خدمات درمان ماست. 

وی با بیان این که در تمام رشته‌های چشم‌پزشکی، اعمال جراحی تخصصی و فوق تخصصی بسیاری در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان انجام می‌شود، افزود: با توجه به نیاز به ملزومات مصرفی،  هماهنگی‌هایی در توزیع و تامین این تجهیزات لازم بود  که در تماس با مدیران سازمان غذا و دارو،  موضوع  پیگیری شد تا با سرعت لازم در تأمین  تجهیزات و ملزومات، بهترین خدمات به مردم ارائه شود. 

عین‌اللهی همچنین در خصوص اقدامات وزارت بهداشت برای تقویت بیمه همگانی سلامت، گفت: امسال با اضافه شدن دو دهک دیگر، ۵ دهک درآمدی به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار گرفتند و برای ۵ دهک دیگر نیز تخفیف‌هایی در نظر گرفته شد. 

وزیر بهداشت تصریح کرد: از سال گذشته اجرای برنامه سلامت خانواده در دستور کار قرار گرفته است تا افراد و بیماران از مسیر ارجاع، خدمات مورد نیاز را دریافت کنند. این طرح در ۵۹ شهرستان اجرایی شده است و امیدواریم با تامین منابع لازم، به صورت سراسری  به اجرا در آید. 

به گفته وی، با اجرای طرح «سلامت بخش» در سه استان خراسان جنوبی، کردستان و بوشهر، خدمات بستری برای بیماران در مسیر ارجاع و سلامت خانواده، رایگان است. 

وزیر بهداشت با اشاره به اجرای طرح سلامت خانواده در زابل به عنوان یکی از ۵۹ شهر تحت پوشش این طرح در کشور یادآور شد: امروز به مردم زابل این خبر خوش را می‌دهیم که تمام هزینه‌های خدمات درمانی و بستری برای بیمارانی که از مسیر ارجاع و سلامت خانواده، خدمت دریافت می کنند،  رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز