خبرگزاری کار ایران

دپوی ۱۱۰ کیلوگرم شیشه در مخفیگاه قاچاقچی مواد مخدر در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۵۲۲

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۱۱۰ کیلو و ۳۰۰ گرم شیشه در بازرسی از یک باب منزل مسکونی در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین‌باباپور در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی شبانه‌روزی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت مجرمانه یک قاچاقچی مواد مخدر باخبر شدند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران نشان از این داشت که این متهم با تهیه مواد مخدر شیشه از یکی از کشورهای همسایه، به پخش آن در نقاط مختلف شهر تهران می‌پردازد. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، مشخص شد که متهم در یکی از محلات جنوب تهران مخفیگاهی برای خود تهیه و محموله‌های شیشه را در این مکان دپو کرده است.

باباپور در ادامه توضیح داد: با شناسایی مخفیگاه متهم و کسب مجوزهای قضایی در یک عملیات منسجم مخفیگاه متهم بازرسی و ۱۱۰ کیلو و ۳۰۰ گرم شیشه کشف شد.

وی با بیان این که در این عملیات پلیسی قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

باباپور در پایان با تقدیر از همکاری‌های خوب و به‌موقع مردمی با پلیس گفت: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ آماده دریافت نظرات و پیشنهادات شما همشهریان عزیز درباره عملکرد پلیس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز