خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد:

وضعیت مطلوب محورهای منتهی به مرز مهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۸۰۸

رئیس پلیس راهور فراجا از وضعیت مطلوب محورهای منتهی به مرز مهران نسبت به سال‌های گذشته در آستانه برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی (ع) خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید کمال هادیان‌فر در حاشیه بازدید از مرز مهران با اشاره به ماموریت اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: ۳۷ هزار نفر نیرو در ماموریت اربعین امسال خدمت‌رسانی خواهند کرد که شامل تمام دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله پلیس، اورژانس، هلال احمر، راهداری و ... است. 

وی افزود: مدت زیادی است که همکاران ما در بحث ترافیکی برای ارائه خدمات مطلوب در مراسم بزرگ اربعین حسینی (ع) به‌طور مستمر از مرزها و مسیرهای منتهی به مرزهای شش‌گانه بازدید داشتند. 

هادیان‌فر از پیش‌بینی افزایش زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد و گفت: آنچه که پیش‌بینی می‌شود این است که امسال حدود ۴ میلیون زائر داشته باشیم که ۹۶ درصد این عزیزان از مرزهای زمینی با اولویت مرز مهران تردد خواهند کرد. 

وی با اشاره به وضعیت مرز مهران بیان داشت: طی بازدیدی که از مسیر ایلام به مهران و پایانه مرزی مهران داشتیم با تدابیری که اندیشیده شده است، نسبت به سال گذشته بسیاری از مشکلات این محور (دوبانده بودن و عدم داشتن جداشونده در طول مسیر) حل شده است، اما هنوز بخش‌هایی هم مانده که امیدواریم تا اربعین برطرف شود. 

رئیس پلیس راهور فراجا به کاهش سوانح ترافیکی در اربعین ۱۴۰۱ اشاره و خاطرنشان کرد: سال گذشته با تمهیداتی که انجام شد شاهد کمترین حادثه نسبت به سنوات گذشته بودیم که امسال هم امیدواریم با هماهنگی خوبی که بین دستگاه‌های مسئول اتفاق می‌افتد، حوادث ترافیکی به حداقل ممکن برسد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز