خبرگزاری کار ایران

آمادگی کامل پلیس آگاهی برای تامین امنیت زائران اربعین

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۰۵۰

رئیس پلیس آگاهی فراجا از آمادگی کامل این پلیس تخصصی جهت تامین امنیت زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد و گفت: ماموریت اربعین یک ماموریت مقدس است که بر مبنای دستوری و اداری قابل تعریف نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری در پنجمین قرارگاه اربعین که در سالن جلسات پلیس آگاهی با حضور معاونان و روسای ادارات برگزار شد، با اشاره به آمادگی کامل این پلیس جهت تامین امنیت زائران اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار داشت: ماموریت اربعین یک ماموریت مقدس است که بر مبنای دستوری و اداری قابل تعریف نیست.

وی با بیان این که اربعین حسینی (ع) فرصت مناسبی برای ارائه خدمات به شهروندان و زائران است، افزود: مسئولان تیم‌های پلیس آگاهی در استان‌های هدف که درگیر ماموریت اربعین هستند، باید با اشراف اطلاعات و شناخت کامل به جغرافیای انتظامی و عملیاتی نسبت به تامین نظم و امنیت زائران گرانقدر و همچنین کشف علمی جرایم در حوزه‌های عملیاتی ویژه پلیس آگاهی اقدام کنند.

رئیس پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: تخصیص امکانات و تجهیزات در پایانه‌های مرزی جهت بالا بردن امنیت و نظم در راهپیمایی عظیم حسینی اشاره کرد و گفت: استفاده از تجهیزات فنی و پایش در مرز (دوربین‌های پلاک‌خوان، خودروهای گشت و مورتورسیکلت) برای پیجویی و پیگیری جرایم و کشف علمی جرم حین ماموریت از جمله برنامه‌ریزی‌های انجام شده است.

وی با اشاره به اقداماتی که در راستای ماموریت بزرگ اربعین در حوزه مقابله و پیشگیری با سرقت هدف‌گذاری شده است، گفت: کنترل سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای و آزادشده از زندان و گشت‌زنی هدفمند در مناطق جرم‌خیز از دیگر برنامه‌های این ایام است. 

قنبری با بیان این که سعی ما براین است که در شأن اربعین حسینی (ع) ماموریت‌های خود را به سرانجام برسانیم، خاطرنشان کرد: در کنار این مراسم باشکوه سایر ماموریت‌های پلیس آگاهی در سطح کشور به طور جدی پیگیری می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز