خبرگزاری کار ایران

فرمانده فراجا:

مراقب ۲ بال عفت و غیرت خانواده‌ها باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۶۱۶

فرمانده کل انتظامی کشور در یادواره ۱۲۹ شهید انتظامی ساری گفت: وقتی چشم عفت و غیرت به خطر بیفتد، همنشینی با یزیدیان افتخار می‌شود، پس باید مراقب دو بال عفت و غیرت خانواده‌ها باشیم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، یادواره ۱۲۹ شهید انتظامی شهرستان ساری با حضور فرمانده کل انتظامی کشور، فرماند‌هان نظامی و انتظامی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران، کارکنان انتظامی و خانواده معظم شهدا در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد.

سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و سالروز ورود آزادگان دوران دفاع مقدس، با اشاره به شروع مراسم پیاده‌روی اربعین، گفت: درس گرفتن از مکتب امام حسین (ع) همواره روشن بوده و در طول تاریخ ادامه دارد.

فرمانده کل انتظامی کشور  با بیان این که نهضت حضرت زینب (س) و امام حسین (ع) در همه تاریخ و بین همه نسل‌ها زنده بوده و زنده خواهد ماند، تصریح کرد: به همین دلیل کسانی که در سفره امام حسین (ع) قرار می‌گیرند، رستگار می‌شوند.

وی با اشاره به این که در سفره اباعبدالله الحسین (ع) خدمت به زائران را می‌پذیرند، اظهار داشت: در مراسم اباعبدالله الحسین اگر حالت گریه‌کن بگیری، از تو قبول می‌شود و کشتی امام حسین (ع) همه افراد جامعه را در خود جای می‌دهد.

این مقام عالی انتظامی تصریح کرد: دشمن، ارادت مردم ایران به اباعبدالله الحسین (ع) را می‌فهمد، اما خود را به خواب زده است تا در این مسیر بین مردم شک و تردید بیندازد.

رادان با بیان این که کسانی که خود را حسینی می‌دانند، بدانند که یزید و ظالمان زمان هم هستند، گفت: پس باید مراقب ظالمان و یزیدیان زمان باشیم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امروز شور و شعور حسینی، زهرایی و ولایی باید با حضور همه‌جانبه همراه باشد.

وی با بیان این که نام و یاد شهدا همواره در جامعه زنده است، ادامه داد: در همه نقاط مازندران دیار علویان شهدا وجود دارد و این بزرگترین افتخار مردم این خطه است.

فرمانده فراجا، اثر اباعبدالله الحسین (ع) در بین مردم مازندران را جاویدان‌تر توصیف کرد و گفت: اگر بخواهید حسینی باشید، باید مراقب و هوشیار وجود یزیدیان هم باشید.

فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: حریف می‌خواهد مکتب امام حسین (ع) را از شما بگیرد، اگر دشمنان در مورد حجاب و عفاف و سفر اربعین موضع می‌گیرند، بدانید حریف می‌خواهد شور حسینی را از شما بگیرد.

وی با ذکر این نکته که دشمن در صدد است تا دو بال عفت و غیرت را از مردم ما بگیرد، ادامه داد: در نهایت برای رسیدن به هدف خودش به کمک کسی نیاز ندارد، چون شما در صف یار غار دشمن قرار گرفتی، دشمن ذهن تو را فریب داده و مسیر حسینی شما را عوض کرده است.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: وقتی چشم عفت و غیرت به خطر بیفتد، همنشینی با یزیدیان افتخار می‌شود.

رادان با بیان این که فضای امروز برای نسل جوانان در خطر است، پس باید مکتب امام حسین (ع) را در وجود جوانان محکم کنیم، گفت: اگر قرار است در مکتب حسینی باشیم، بدانید حسینی بودن در زمان خودش تحریم، مشکلات و هزینه دارد و در عین حال، بدانید پس از حسینی بودن، فرج در انتظار است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: امروز همچنان شهید امنیت و وطن می‌دهیم ، زیرا یزیدیان هستند، بدانید حسینیان هم با تمام وجود هستند. پس همه باید مراقب تحریم، تحقیر و تزویر دشمن باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز