خبرگزاری کار ایران

تاکید بر ارتقای خدمت‌رسانی به ایثارگران با در نظر گرفتن پیوست و شرایط فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۵۷۲

اولین نشست کارگروه ترویج ایثار و شهادت دانشگاه علوم پزشکی قزوین، با حضور مشاور و‌ هماهنگ کننده امور ایثارگران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مجید احمدی در این نشست که رییس دانشگاه، مدیر کل بنیاد شهید استان، مشاور استاندار در امور ایثارگران و معاونین دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز حضور داشتند گفت: نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در میان جامعه سلامت، راهبرد اصلی و راهگشای موانع برای طی مسیر پیشرفت کشور است، چرا که بار اصلی راهبری پیشرفت کشور بر عهده ایثارگران است.

مشاور وزیر در امور ایثارگران ضمن تاکید بر ارتقای خدمت رسانی به ایثارگران با در نظر گرفتن پیوست و شرایط فرهنگی، اضافه کرد: خدمت رسانی باید درون مایه توانمند ساز داشته باشد تا جایگاه ایثارگران در بدنه مدیریتی روز به روز تقویت و کشور از ظرفیت های آنان بیش از پیش بهره مند شود.

در این نشست همچنین  دیده بان رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، کمیته ایثار و شهادت را قرارگاه هماهنگی برای نگهداشت بهینه ایثارگران در مسیر انقلاب و نظام اسلامی دانست و افزود دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در میان دستگاه های اجرایی استان، کارنامه موفقی در اجرای قوانین مربوط به ایثارگران داشته است و تلاش می کنیم با تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، از ظرفیت بزرگ ایثارگران برای تحقق اهداف دانشگاه استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز