خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرعامل سازمان بیمه سلامت به مناسبت «روز پزشک»

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۳۲۰

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در پیامی ضمن تبریک «روز پزشک» گفت: پزشکان نقش مهمی در دستیابی به اهداف نظام سلامت دارند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، محمد مهدی ناصحی در پیامی به مناسبت اول شهریور ماه، سالروز تولد حکیم پرآوازه مشرق زمین پزشک و فیلسوف ایرانی، ابوعلی سینا گفت: «روز پزشک» فرصت مغتنمی است برای قدردانی از تلاش‌ها و زحمات این جامعه فرهیخته که همچون فرشتگان نجات، درد و رنج را از جان انسان ها دور می‌کنند.

متن پیام مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران به شرح ذیل است:

«یکم شهریور ماه زادروز حکیم بوعلی سینا، ترجمان اقبال و احترام ایرانیان نسبت به جامعه فاخر پزشکی است، احترام و اقبالی ارزشمند و سخت مسئولیت‌آور که شکوه منزلت صاحبان این فن شریف را دوچندان ساخته است.

بدون تردید ایثار و فداکاری جامعه پزشکی در خدمت‌رسانی به آحاد جامعه به‌خصوص در دفاع مقدس و ایام کرونا حاکی از روح بلند جلوه های عشق و اعتماد راسخ به خدمتگزاری و انسان دوستی این قشر دارد. پزشکان و کادر سلامت در ایام شیوع کرونا شبانه روزی خدمات بی‌شائبه‌ای را به مردم این سرزمین ارائه دادند که بی‌شک ایثار و فداکاری آنها ستودنی است‌.

نقش بی‌بدیل پزشکان در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مهم نظام سلامت همچون نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک، ارائه خدمات به بیماران خاص و صعب‌العلاج، مادران باردار، تعامل و همکاری با بیمه سلامت در تمامی ادوار قابل انکار نیست، بدون تردید همکاری‌های شبانه‌روزی این قشر فداکار، ما را در دستیابی به اهداف‌مان در نظام سلامت بیشتر از گذشته نزدیک می‌کند.

اینجانب این روز فرخنده را به جامعه فرهیخته پزشکی به‌خصوص همکاران پرتلاش سازمان بیمه سلامت ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال بهروزی، سلامتی و توفیق خدمت روزافزون را برای جامعه بزرگ پزشکی کشور مسئلت می‌نمایم.» 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز